Bilba og gutta :) Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Jeg er nå på dag 32 i syklusen og venter på mensen (har som regel ca 32 dagers syklus). Trodde jeg var en uke over tida (men blingsa bare), så ville ta en test for 2 dager siden. Jeg hadde kun eggløsningstest, men har lest at de slår positivt ut på graviditet også - ikke bare EL. Vel... den var veldig positiv for å si det sånn. Teststreken har vært sterkere enn kontrollstreken 3 dager på rad nå... og mensen lar fortsatt vente på seg. Får graviditetstest i posten i morgen og gleder meg til å få et svar. Det er jo litt rart å ha EL på dag 32 i syklusen, men samtidig så har vi vært veldig forsiktige. Har 2 barn og har ikke planer om et nytt et riktig enda. Sist gang vi hadde sex var like etter forrige mens, så vi skulle være sikre på at det var trygt. Hmmm... måtte bare lufte meg litt, i tilfelle noen har samme erfaring
SNURF 5 GUTTER Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 13 dpo var mine EL tester posetive. Da vart dei posetive med ein gong den kom i kontakt med test streken. Så tror sjansen er stor
Bilba og gutta :) Skrevet 14. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2011 Jada.... det var to positive graviditetstester i dag!!! Må synke inn litt dette her kjenner jeg, men skal bli kos med en baby igjen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå