Gå til innhold

Vet det er litt tidlig, men - kalendergaver jente snart 4 år


lille sprelle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun har ikke noe småleker hun liker å leke med. F.eks at man kan kjøpe et sett som inneholder et visst antall deler (lego, duplo, dyrerfigurer osv.. ja, noe hun liker å leke med). Og hvis det er er mer enn 11 deler kan man gi resten på julaften sammen med julestrømpen eller noe annet lurt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tenkt på det, men så er det jo slik at jeg allerede har noe, hmm, får se...

 

om det ikke er noen flere ideer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårstrikker

hårspenner

kjøkkenutstyr, lekemat (hvis hun er glad i slik)

pepperkakeform (så kan dere ha bakedag)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant masse billig og bra stæsj til jenta vår på Søstrene Grene i fjor, så jeg satser på det samme i år! Det hun likte aller best, var egentlig sånne små figurer i tre med klistrelapp bakpå, som hun fikk feste på en stor plakat som vi hadde malt sammen på forhånd (malte gress og himmel = skogsplakat, og så fikk hun klistre på dyr, sommerfugler osv som hun fikk i forskjellige gaver spredt utover hele perioden).

 

Vanlige klistremerker kan nok funke like bra, hvis man ikke har tilgang til Søstrene Grene, eller hvis de har sluttet å føre disse typene der nå. Det ble en veldig fin plakat til slutt, som vi brukte som veggdekorasjon på barnerommet lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begynt å kjøpe for lenge siden.

 

Har kjøpt kjevle,forkle,små pepperkakeformer,hårspenner,noen pakker med playmo som jeg deler opp til flere dager,tegnebok,pyntefigur til rommet hennes,en sprettball og diverse andre små ting jeg har funnet på tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...