Gå til innhold

Han vil være med på fjellet!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg la ut spm på facebook om det var noen som ville være med på fjelltur, da svarer en som jeg er betatt av(og som er ganske flørtete med meg) at han ble gjerne med!

 

Men, jeg har samboer.......det er jo bare en fjelltur?Eller?Droppe å svare kanskje....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Derfor legger jeg aldri ut et sånn spm på fb hvor "hvem som helst" kan bli med.... :-)

 

Jeg ville sendt svar i innboksen hans at det hadde vært koselig, men at det føles litt feil mtp samboeren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk videre med ham om det ved å sende melding til innboksen hans, du. Kjenner dere hverandre såpass godt at det ville være naturlig for folk rundt at dere dro på fjelltur sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei vi er bare bekjente, tilogmed samboer kjenner han, men vi er bare på hils og korte dagligdagse samtaler av og til...ikke sammen i helgene osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da blir det kanskje litt rart. Jeg hadde en stund "kaffedater" med en kollega, som etterhvert sluttet i jobben, men vi fortsatte å møtes etter han sluttet. Jeg var hos ham, han hos meg, på kafé. Vi hadde jobbet såpass tett sammen at jeg tror ikke folk reagerte på dette, men det gikk skitt til slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svar ja få med deg typen og noen venner å gjør en venne ting utav det som det nå egentlig høres ut som du la opp til med spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...