Gå til innhold

Vær så snill: Ikke begynn å mas om den jævla jula allerede i begynnelsen av september.. Dere ødelegger både magien og stemningen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan dere ikke finne dere en juledebatt eller noe? Det er virkelig helt jævlig med alle disse juleinnleggene fra sommeren til jul. Faen assa, har dere ikke noe liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har en bedre ide.

 

De som synes det beste med jula er å glede seg på forhånd kan åpne trådene, de andre kan la være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange mennesker trenger å handle julegaver nesten hele året for å få det til å gå rundt.

 

Juletråder er velkomne når som helst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å joooo!! Mas om jula!!! Jeg har termin til julen - så jeg gleder meg til jula og elsker at det allerede er snakk om jul for det betyr at det ikke er lenge igjen!!! :D

 

Hi bare la vær å klikke deg innpå juledebattene da vel. Mange debatter som irriterer tåneglene av meg - har lært meg å ikke klikke meg innpå de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, rull inn da........la no man få snakke om hva som helst. Du veldger da selv hva du vil klikke på og lese videre på vel.

 

Er det ikke lov å diskutere hage om vinteren da for eksempel?

Eller kan vi ikke snakke om ski og snø om sommeren??

 

Nei, ikke la småtteri som dette irritere deg.

-Da blir du gående mye irritert, og DET er ikke kjekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går vanlig ikke inn på tråder som nevner jul før i desember :) Men denne måtte jeg inn på :)

 

Jeg gidder ikke lage til noe jul før i desember, og HATER at butikker pynter i oktober/november. Det er da ikke jul før i desember!? Handler alt i desember, og begynner å småpynte fra 30. november(stjerna i vinduet, som skal tennes 1. desember:)).

 

En blir jo lei jula før den i hele tatt kommer. Og kommer gjør den, til og med uten at en snakker om den eller noe som helst ;)

 

Det virker mer som om det er blitt plikt å feire jul, enn hva den gir glede. Gaver må være i boks, men hva er vitsen med å kjøpe gaver uten julestemning? Er det bare fordi en vet jula kommer, eller skulle det kanskje vært en glede å kjøpe for giver også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sånn det er her. Så fort sommeren er over så kommer julemaset. Irriterende ja, skjønner ikke at folk gidder å tenke på det enda!

Høner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...