Gå til innhold

Finnes Isbjørn og Sweden i 2-delt til større barn?


Ian's girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det gjør det. Finnes både tykke vinterjakker og skalljakker og det samme med bukser:) Junior Barneklær synes jeg har best utvalg i Oslo området, særlig på Sandvika Storsenter. Du kan jo evt. ringe først for å sjekke om de har str. og farge inne? Sjekk denne link for Isbjørn utvalg:

http://www.isbjornofsweden.com/sv/produkter.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar:-)

 

Hvor på Sandvika ligger den Juniorbutikken? Ikke lagt merke til den, jeg. Det er så stort der, at jeg har en tendens til å gå meg bort..hehe:)

 

Har du sett om de har den parkasjakken med pels rundt hettekanten der? Den så veldig god ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Isbjörn på både junior og XXL i Sandvika, samt på G-sport på Trekanten i Asker, de hadde veldig godt utvalg både der og på Junior.(hakket bedre i Asker, tror jeg faktisk)

 

Junior ligger i den gamle delen av Sandvika storsenter, i den etasjen som ligger på bakkenivå, helt i enden(mot bussterminalen/togstasjonen)

 

Kan ikke huske om jeg så den fora jakka med pels, dsverre, men ta en telefon for å spørre, så slipper du bomtur. De hadde ihvertfall både fora og ufora jakker, bukser og dresser, samt fleece/teknisk tøy.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der på Junior Sandivka Storsenter selv for ett par dager siden, og da hadde de hvertfall den parkasjakken med pels i blått og i rødt, men kan ikke huske at de hadde den sorte. Den blå er utrolig fin og den vurderer jeg til poden min. Ellers så kjøpte jeg skall jakke og bukse her så det vet jeg hvertfall de har inne. Men kunne ikke se at de hadde fått inn vinterbukser enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...