Gå til innhold

Adventskalender!! :)


~ spiren ~

Anbefalte innlegg

Jada, vet det er tidlig enda, men siden jeg er gravid, og "venter på" å bli like dårlig som sist, så vil jeg være ute i god tid denne gangen.

 

Så... har en sønn som er 2 år (+4mnd) i des. Vil lage en adv.kalender men står litt fast i hva jeg kan ha i den? I og med at jeg har så god tid, så er det mulig å bestille på nettet, om noen har gode tips.

 

Og så ville jeg være litt romantisk denne julen og lage en adv.kalender til min mann på 35 :-) Forslag til gaver i denne?

 

Setter pris på alle svar jeg får :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da min sønn var 2år, så fikk han duplo politistasjon som jeg delte inn i 15 pakker ca. på julaften fikk han politibilen :)

de resterende 9 pakkene var det kjeks eller rosiner i, siden jeg synes at det alltid skal være noe godis i adventskalenderne.

 

Til mannen din, så kan du jo kjøpe sokker og boxere (har følelsen av at mannfolk aldri får nok av dette). Å så kan du jo legge i lapper med forskjellige ting du vil gjøre for han: massasje, lage god kveldsmat midt i uka, bake kake, gå en tur på kino/ut å spise o.l. og så kan du jo legge i f.eks. sjokoladeposer eller en pose peanøtter sammen med en lapp der det står at det venter en kald øl på deg i kjøleskapet e.l.

eller små unyttige duppedingser (som mannfolk ihvertfall aldri får nok av :P), dealexstreme.com har mange artige billige småting :) blir sendt fra hongkong fraktfritt og stortsett så billig at det blir tollfritt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...