Gå til innhold

Aj aj aj, nå har jeg virkelig gjort det:-((


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lå med min manns kompis på lørdag:-(( Har skikkelig bondeanger, og hater meg selv nå. Vi har vært litt hemmelig betatt av hverandre, men aldri gjort noe ut av det - inntil nå.

 

Min mann var på jobb i helga, og kompisen hans kom innom med noe han hadde lånt av ham. Jeg ba ham inn på kaffe, noe han takket ja til. Det ene utvikla seg til det andre, og plutselig hadde vi heftig sex på stuegulvet!!

Vi var enige om å aldri fortelle dette til noen, og jeg er ikke interessert i noe annet heller. Dama hans er jo ei venninne av meg, og vi går jo endel sammen alle fire. Det skulle aldri skjedd, men det gikk bare over stokk og stein. Var ikke påvirket av alkohol heller, noen av oss.

 

Så nå sitter jeg her med dårlig samvittighet, samtidig som jeg fortsatt begjærer Mr. X.......Tror ikke jeg kunne sagt nei til ham, om han hadde spurt igjen:-(

 

Måtte bare få det ut.....Skjønner dere ikke syns dette er greit, og jeg er enig i det. Men hadde dere sett ham så hadde dere skjønt hva jeg mente;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Huh? Skulle dette være et trolleri-innlegg? Hvorfor det?? Jeg er sikkert ikke den første og heller ikke den siste som går på en sånn smell. Men jeg er ikke stolt av det, bare for å poengtere det. Men det er ikke noe tøys dette her!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo at JEG ikke kommer til å si noe. Men jeg vet jo ikke HELT sikkert med han. Tror ikke han heller er interessert i noe oppstyr. Men man vet jo ikke helt sikkert likevel.

 

Det verste er at det eneste jeg tenker på nå, er han.......:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vet det......Har virkelig dårlig samvittighet overfor mannen min også. Men samtidig har jeg fortsatt lyst på ham ( kompisen til mannen min) :-(( Uff, fæl person jeg er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det sånn at dette er greit jenter?? bare hun ikke sier noe til mannen?? Herregud. Syns ikke det ser ut som du angrer heller jeg. En angrende sitter ikke å skriver det ned som deg og sitter å lyster på han fortsatt. Ganske sikker på at du hadde gjentatt det om han hadde kommet inn døra nå!! Skam på dere og håper mannen din finner ut av det og hiver deg på hue ut! Fysj!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å hørt hvilke lyd pipa hadde fått om det var din mann som lå med din venninne!! Du er rett og slett ond, og jeg håper at kompisen til mannen din forteller det til han. Du fortjener rett og slett ikke mannen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kvalm og ekkel. Jeg håper virkelig mannen din finner det ut og hiver deg på huet og ræva ut uten at du får mulighet til å ta med deg noenting!!! Ludder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde du sagt om mannen din lå med ei av dine venniner? Og samtidig som at han enda hadde lyst på henne igjen?

 

Du får ta konsekvensene av dine handlinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, ikke greit gjort i det hele tatt. Gidder ikke å forsvare det engang.

Kan se for meg mannen min og ei venninne, og det er ikke greit. MEN dette skal ikke gjenta seg. Jeg skal IKKE falle for fristelsen igjen, det må jeg bare bestemme meg for! Selv om jeg har lyst, så må fornuften seire.

Skriver for øvrig her, fordi jeg har ingen å snakke med. Og er helt full av rare følelser inni meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, jeg håper dette kommer ut og mannen din finner seg en som virkelig elsker ham!

Ikke sitt her å lat som du er lei deg for det ser vi at du ikke er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg ER lei meg for å ha gjort dette mot mannen min. Men samtidig er jeg fortsatt veldig betatt av kompisen hans......:-(

Jeg virkelig begjærer ham, og det er slik situasjonen er. Sånt skal man jo ikke egentlig si, men herinne kan jeg velge å være ærlig, derfor man har et anonymforum. Men man kan selvfølgelig velge å ikke gjøre noe mer med det. Og jeg har planer om å ikke gjenta lørdagen, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stakkars deg du må ha det ille. Du burde bare være ærlig med mannen din og pakke sakene dine. Er han glad i deg og aksepterer det du har gjort så stopper`n deg nok i døra!

Kommer vel et innlegg om ikke mange ukene nå som lyder: Å jeg tror jeg er gravid.. hadde sex med kompisen til mannen min for noen uker siden.. Æsj på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...