Gå til innhold

har noen prøvd reduvekt slankepillene?? eller noen andre som funker?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg ble tipset om reduvekt. de funker faktisk.. men jeg er så redd for at de smaker pyton..

alt jeg har prøvd til nå stinker å smaker så ekkelt at jeg ikke har sjans til å svelge de uten å brekke meg..

 

er det noen som vet om disse smaker/stinker helt forferdelig??

eller kan tipse meg om noen andre som funker som IKKE smaker dritt?

 

håper noen gidder å svare siden jeg er riiimelig lei av alle kiloene mine nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahahaha vis du er så lei av kiloene burde du kanskje ikke spise piller, men gå deg en tur og legge om kosten? Slutt med brød så raser kiloene i en fei! Latsabb, håper du ikke fører over på barna dine at man ikke trenger jobbe for noe, men ta en pille i steden.. Sunne verdier den dagen datteren din blir tenåring og vil se ut som Pamela Anderson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan seriøst bare holde kjeften din 19.58!

nå ble jeg faktisk lei meg!!

jeg trener hardt 4 dager hver jævla uke!!

spiser nermest ingenting!

spiser 5 bittesmå måltider med salat hvor jeg en av dem har litt kylling eller fisk ved siden av!!!

 

kom ikke her og fortell meg at jeg er lat!

 

jeg veide 138 kg pga medisiner jeg måtte gå på! gikk ned 50 kg i løpet av 7 mnd! (veide 45 kg før medisinene) men det siste 1,5 året har vekten stått bom fast på 85 kg.

jeg er ikke feit men ganske lubben. har masse overflødig hud på magen og digre pupper. skal til legen på vurdering til operasjon for å redusere brystene og fjerne hud på magen..

 

hva har du å si nå??

 

makan til usaklig komentar!!!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for at du ødela kvelden min forresten!!

er vedig morro å bare sitte her å gråte nå!!

takk takk takk!!

 

burde vel droppe legetimen i morra også.. siden jeg sikkert kommer til å gråte ut øynene mine i natt!

den komentaren såret meg mer enn du NOEN gang kan forestille deg!!!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner du ble litt såret over komentaren til en viss person over her. Men come on! Du kan ikke la en random anonym person på nettet få deg til å gråte:p

 

Du bør utvilke litt hardere hud dame!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vet det egentlig.. men selvtillitten er meeeget lav :'(

 

grunnen til medisinene var også psyken pga hard mobbing, vold og seksuelle overgrep.. da får selvtilliten en real knekk skal jeg si deg..

 

og når man da blir så bælfeit i tilegg blir det ikke akkurat bedre..

jeg er kjempestolt over å ha gått ned så mye som jeg har gjort med det hjelper lite når jeg engang var tynn og pen.. nå er jeg bare en lubben dame med altfor mye hud overalt..

:(

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av og pust:) Fælt å høre om fortiden din. Men det er fortid.

 

Du må ikke la det negative i fortiden din "vinne".. Lar du negative ting påvirke deg, så har "de" vunnet. Om du kommer deg videre og har det bra- Så har mobberne og overgriperen tapt!

 

Du har vært kjempeflink! Du har jo gått ned masse! Hvor er stoltheten over det da? Du har stått på, og du har klart det! Nå skal du til legen og du får garantert dekt oprasjoner for å få fjærnet hud. Det er jeg sikker på.

 

Men det er ikke den overføldige huden som gjør det deprimert. Det er hodet ditt. Så du må begynne i riktig rettning:)

 

 

Lykke til. Det går bra til slutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du trener så mye som du faktisk sier du gjør + spiser 5 uber sunne måltider om dagen så går man faktisk ned.. Så jeg har desverre vanskelig for å tro deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spiser sannsynligvis for lite... Du må øke inntaket ditt av langsomme karbohydrater og kan fint spise alt du vil av kylling og fisk. Kroppen trenger mat den kan forbrenne...ellers stopper forbrenninga di opp.

 

Hilsen ernæringsfysiolog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...