Gå til innhold

HJELP!!! får ikke peger før om 5 dager og nå er jeg heeelt blakk!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har ikke igjen våtservietter!!!

jeg har heldigvis både tørrmat og mat i fryseren og bleier har jeg nok av men ingen våtservietter.

jeg har ingen tomflasker heller så kan ikke pante dem heller..

hva skal jeg gjøre??

huff.. ikke morro med dårlig økonimi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bruk vaskeklut med litt olje på, hvis dere skal på tur så så bløttlegger du den før du reiser å tar den med i en brødpose.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh ok?? så da må jeg altså stå og vaske ut bæsj av vaskeklutene??

det er jo bare ekkelt!

tenk om jeg skal bruke en vaskeklut selv etterpå da, og av feiltagelse tar en rumpeklut?

finnes det seriøt ingen ting annet?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho ho ho!! Dette er jo festlig:) Håper du vasker klutene dine i vaskemskinen innimellom, tullekopp!!

 

Hvis du ikke er en tullekopp, så kan du jo fargekode klutene.. De som ikke er hvite er rumpkluter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg er ingen tullekopp!!

jeg er helt seriøs!

de ekle basseluskene fra bæsjen sitter faktisk igjen etter de er vasket i vaskemaskinen også.. en venninne vasker bæsjekluter der og de er brune etter de er vasket også!!

æsj!

 

kompresser var en god ide. jeg har noen i allefall.. det holder kanskje et par dager i allefall.

 

går det forresten ann å bare ta vekk det meste av bæsjen med bleien og la resten være? eller vil hun bli veldig sår da? det er jo bare snakk om 3-4 dager hvis jeg bruker opp kompressene først..

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene! Du tørker av det verste med papir, så bruker du klut,såpe og vann. Klutene skyller du godt i varmt vann og legger til vask. Kokvask!

 

Hva trur du egentlig de gjorde før våtserviettene tok over verden? :P

 

Hvis ikke får du dusje barnets rumpe i dusjen eller i vasken om det er en liten bebis vi snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt a! Du er ikke morsom.

Har du virkelig ikke bedre å gjøre Hi, enn å sitte her å late som at du ikke vet at ungen blir sår om den går rundt med rester etter bæsj i rumpa?? seriøst.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll. Troll, troll, troll.

Hvorfor lar ikke du være å tørke deg i ræva etter å ha shette så ser du hvor godt det er etter noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var tragisk å lese. Ikke pga mangel av våtservietter men fordi dette må være det dårligste troll-innlegget jeg har sett her inne. Var verken bra skrevet eller hadde humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jiiiiiises asso. tenk om du hadde levd i gammledager, da det var tøy bleier og vaskeklut som gjaldt. Tørk det verste med dopapir og siden du er så redd for vaskeklutene dine så spyl barnet i dusjen etter på.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når mine var små tok jeg av det værste med bleie og papir,så holdt jeg de under rennende vann i vasken, hadde såpe i hånda og vasket det slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med dårlig råd er i attføring,men jeg må bruke mastercard omtrent hver mnd for å klare hverdagen..sånn er livet.Kjøper ofte mat på mastercard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...