Gå til innhold

Outlet på Vestby, har de utsalg av fjorårets dresser der?


Oktoberbaby :-)

Anbefalte innlegg

I fjor var jeg så heldig og fikk kjøpt en reimadress på halv pris til lillegutt. Den var selvfølgelig en modell fra året før, men det spilte ingen rolle for meg. I år har jeg forsøkt å finne utsalg av dresser, men har ikke funnet det noen steder. Lurte på om det er noen som har vært på outlet på Vestby og funnet noe? Vet de har Polarn O Pyret der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvordan utvalget er der akkurat nå, men Tweens butikken har Troll dresser.(Forøvrig en veldig bra butikk) Ellers så er det jo Stormberg og HellyHansen butikker der som har vinterdresser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette mange butikker sammen i et lokale, eller er butikkene delt? er det ellers noen andre butikker der som selger barneklær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Norwegian outlet er butikkene delt - det er en liten handlegate med forskjellige butikker. På outlet one er det mange merkevarer i samme butikk.

Det er veldig mange butikker som har barneklær: Tweens, Polarn og pyret, stormberg, puma, noa noa, helly hansen. Tweens butikken er helt klart den beste med godt utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en høstdress (uten for) for noen uker siden på Tweens. Ikke ReimaTec, men Troll. Den var billig, var på 70%. Da så jeg ingen vinterdresser, men det har de sikkert fått inn nå.

 

Til deg som lurte på hvor de ligger. Norwegian Outlet ligger rett ved avkjøringen til Vestby nord når du kjører av E6. Outlet One ligger langs den riksveien du kan kjøre sørover når du kjører derfra. I samme bygg som Plantasjen. Jeg liker ikke Outlet One, får sånn loppemarkedfølelse av lagerhall og rot. Vet at andre finner fine ting der da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...