Gå til innhold

Hva gjør dere med klær som dere har brukt en dag el. lign. og som derfor er hverken rene eller skitne?


Espoir

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for svar. Omtrent som meg atså, bare at barna bare kaster dem på gulvet. Skal skaffe dem også hver sin kurv til å ha dem i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger de opp på en knagg eller over en stol og bruker de på nytt neste dag, hvis det passer seg slik. Hvis ikke henger de der til jeg, og hiver de sammen med en passende skittentøysvask hvis de ikke tas i bruk igjen etter noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det som oftest slengt i skittentøyet med resten. Men jeg vasker det på kortprogram da det jo egentlig ikke er skittent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger de opp på knagger på badet ja. Skal kjøpe knagger på ikea som kan festes på døren da det aldri blir nok knagger på badet...

Har forøvirg en stol på soverommet som jeg slenger klær på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle i fam har hver sin knaggrekke til dette formålet =) Ungene kan ofte også bruke noe igjen dagen etter så de henger opp sine klær når de kler av seg før kveldsvask/-dusj... Samme gjør vi voksne =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de brukes neste dag legges de på stolen på badet, om ikke legges de tilbake i skapet. Hadde de hengende på en knagg på badet enstund men de bare glemte de.

Har ikke stort nok bad til å ha en kurv hver til de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...