Gå til innhold

Hjelp! 2-åringen min våkner hver natt. Slutte med dagsoving?


Allybeen ♂ ♂ ♀

Anbefalte innlegg

Han hadde en lang periode der han sov hele natten, så plutselig begynte han å våkne hver eneste natt. Det er kanskje kun 1 natt i uken han sover hele natten.

Han sovner som oftest ikke før tidligst halv 9. Legger han mellom 7-halv 8 om kvelden.

Jeg har kuttet ned på sovingen om dagen fra 2,5 timer til 1,5 time. Men dette hjelper ikke..

Bør jeg kutte enda mer ned? Problemet er at han er kjempetrøtt på dagen, og ser jo ut som han har veldig behov for dagsoving enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi sliter med samme problem. Har en på snart 2,5 år og han våkner støtt og stadig på natta. Noen ganger kan han våkne 5 ganger og noen få ganger sover han igjennom. Vi har kuttet dagsovinga ned fra 1,5 timer til 1 time og synes ikke d er så veldig dramatisk bedring akkurat... Men han sovner som oftest fortere på kvelden da (legger han ca kl 7) og han pleier å sovne med en gang hodet hans treffer puta.

 

Får håpe de sover gjennom igjen snart. Heldigvis pleier d jo å hjelpe når d blir mørkere og kaldere om kveldene og nettene... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...