Gå til innhold

ÅÅÅHHHH hvordan FÅÅÅ motivasjon til å gå ned i vekt? jeg trenger det virkelig


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaaa??? jeg gjør jo det når jeg vil ned i vekt men det at jeg ikke orker å trimme har ingenting med vekta å gjøre. greier fint å røre på meg hehe..men er mere som at jeg ikke har lyst/ork ..trenger noen som hjelper meg hehe

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror overskriften din sier en del om holdningen din.... du vil FÅÅÅÅ motivasjon.

Andre kan ispirere deg og motivere deg, ja - men det er uansett DU som må gjøre jobben og SKAPE og opprettholde din egen motivasjon!

 

Det virker som om du egentlig vil at noen andre skal gjøre jobben for deg, men dessverre fungerer det ikke sånn!

 

Hvis man er utrent og overvektig så er det meste et ork og dermed får man heller ikke alltid særlig stor lyst til å trene. Den eneste måten å få mer ork på er å begynne å trene!! Det er mange måter du kan trene på, må ikke være treningssenter. Bestem deg for at du SKAL gå minst en halv time hver dag, og minst 10 minutter av dette skal være i et tempo som gjør deg anpusten.

Og så må du selvfølgelig gjøre noe med kostholdet ditt, ellers så er det vanskelig å gå ned....

 

Det er helt opp til deg om du virkelig vil ned i vekt!!! ... og ikke minst... Det er helt opp til deg om du velger å gjøre noe med det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har desverre slitt med overvekt de siste 5 årene, så bestemte jeg meg for at nok er nok! Jeg HATER å være tjukk! Jeg HATER at klærne ikke passer, finner aldri klær som er moteriktige, dobbelthaka på bildene osv osv

 

Du må bare bestemme deg, hvem vil du være, slank og fin, eller tjukk og feit. Jeg bruker med vilje uttrykk som tjukk og feit, istedenfor overvektig, for fedme er ikke pent, og det er ikke før man virkelig får en motvilje mot tilstanden man er i, at man tar grep.

 

Spør deg selv, hva er viktigst, maten som du koser deg med i noen stakkarslige minutter, eller velværen du har i en slank og veltrent og ikke minst sunn kropp.

 

Jeg er forfengelig, jeg VIL være forfengelig, for det gjør at jeg holder meg i tøylene. Finn ut hva som funker for deg og stå på. Man er bare ung en gang i livet!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søk på før og etter bilder på nettet av folk som har gått ned i vekt. Det er iallfall en veldig motivasjon for meg :-)

 

Har selv gått ned 13 kg siden påske ( fra 80 kg til 67 kg) og det er utrolig deilig å føle seg litt mer vel:-) Skal ned noen kilo til og gleder meg til jeg har klart det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...