Gå til innhold

Når dere har betalt absolutt alt av regninger og huslån , hvor mye har dere til overs


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

til mat, klær og andre nødvendigheter??

 

Har nå betalt alt av regninger,. huslån og fotballkontigent til guttungen og har litt over 9000 kroner igjen og får lønn om 1 måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Synes det er litt rart jeg at alle BIM damene som ikke er alene med barnet har mellom 16 000 og 35 000 igjen etter at absolutt alt av regninger og faste utgifter er betalt. Merkelig at det bare er "rikfolk" på BIM når de ikke er alene ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart at de med to inntekter har mellom 16 og 35 000 etter det faste?

 

Nå er vi en familie på 5, vi har vel 25 000 etter alt det faste er betalt, men så sparer vi 5-10 000i mnd, så reelt sett bruker vi 15 000 på mat, hushold, klær, fritid og drivstoff. Det er ikke mye, så vi er veldig nøkterne av oss. Skeier ut en og annen mnd selvsagt, feks juletider, sommerferie, men er ellers veldig nøkterne.

Noen mnd har vi opp i 35 000 etter det faste, hvis mannen har jobbet mye overtid, da betaler vi som regel inn 10 000 ekstra på feks billånet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke noe merkelig? Jeg er alene og har 13000 igjen etter faste utgifter. Hadde vi vært to med inntekten hadde vi jo hatt mer enn dobbelt av dette igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Det er mange år siden jeg sluttet å se på det. Jeg har min livsstil og har en sparekonto som jeg av og til bruker av og av og til setter inn på. Sånn over år er det omtrent det samme på den og det er greit nok for meg. "sparer" jo ved å betale ned på huslånet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mnd; 13 000.

 

8000 går til matkonto, 2000 til gaver, 1000 til drivstoff, 2000 igjen til fritid, klær ol. Synes det er trangt. 2 voksne + 2 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alt av faste utgifter er betalt så sitter vi igjen med ca 40 tusen. Halvparten spares, resten brukes til mat og klær og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker dere 8000 på mat? Her kan dere spare veldig mye penger ved å bevisstgjøre dere litt.

 

Vi har 30 000 igjen etter alle regninger er betalt, men det år jo en del til mat, klær, snus (mannens uvane) osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...