Gå til innhold

Noen som har erfaring med skjedefremfall?(sorry detaljer)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Satte inn hormonspiral for ca 3 uker siden og merket i dag at det føltes ut som om "noe" detter ut. Trodde naturlig nok at det var spiralen, men kikket nedentil og så at det var som om innsiden kom litt ut i åpningen. Så hver gang jeg hoster kjennes det ut som om jeg trykker noe ut.... Fødte for litt over 5 mnd siden og har ikke lagt merke til noe unormalt, før plutselig i dag da dette skjedde..... Har trent bekkenbunnen jevnlig både før og etter fødsel og har bare fått skryt av fysioterapeuten på sykehuset... Trodde liksom at jeg skulle slippe unna jeg da:)

 

Skal selvfølgelig ringe gyn i morgen, men noen som har/hatt det?

Hva er det eventuelt som kan gjøres med det??

Er dette vanlig, eller kommer det av "harde" fødsler?

 

Håper på noen erfaringer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er større risiko når babyer dras ut med vakuum, men det kan nok alltid skje.

Hvis fremfallet ikke forsvinner ved et mirakel eller knipeøvelser, er det operasjon som hjelper. Det anbefales ikke å operere før man er ferdig med barnefødslene.

 

Jogging, hopping og sit-ups kan forverre tilstanden. Det er vel kun mulig å ha sex i misjonærstilling (der dama ligger på ryggen).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex kan du ihvertfall ha i alle variasjoner, uansett, de fleste har faktisk litt fremfall av en eller annen grad, er med normalen enn ikke..men for all del bare gå til en lege, men det skal være bra ille før de begynner å skjære i deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...