Gå til innhold

Hvilke vintersko skal dere kjøpe til barna i år?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde viking goretex i fjor,og var egentlig superfornøyd med de...men så lurer jeg litt på sorel super trooper også...noen med erfaringer?

Barnet er 5 år.Skal ha viking cherrox i tillegg hadde jeg tenkt....

Er jo så mye å velge mellom at man kan bli sprø :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde også viking ifjor men vurderer også super trooper. Og som ikke det er nok er mitt barn også 5 år. Nesten som en hermegås jeg. Henger meg ihvertfall på tråden og håper du får noen gode tips.

 

Har forresten Kavat vinterstøvler i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har to jenter, 4 og 5 år og vi har Sorel og goretex. Er super fornøyd med deres vintersko og kommer ikke til og bytte til annet merke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

glemte og skrive at Sorel er vanntett og tåler veldig godt kuldegrader. Vi bor på Østlandet, så har mange kalde vinterdager her og barna har aldri klaget på kalde føtter :) Hilsen 2102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset!:)

 

Tror nok det blir viking i år oxo altså,og synes viking cherroxene er gode på milde slapsedager,men det har jo vært rimeligg kaldt her på østlandet de siste vintrene også,så vi får se hva det blir til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorel og friends

Men minste barnet et bredere over foten enn eldste, og har inntrykk av at sorel er så smale/trange.... Noen som har noe å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sorel super troper og rema sko i fjor og kan ikke si at det svarte til forventningene.

Ifølge brukeren var sorel skoene kalde, og rema skoene var blytunge og vanskelige å få på og av.

 

I år så aner jeg ikke, får se hva lommeboka sier tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viking gore-tex, viking termo og sorel står klare i skapet til gullklumpen min. Synes viking er supre, hatt dem til henne siden hun var 1 år. Jeg har syntes at sorel var så tunge og tenkt at det ikke er behagelig for henne å gå med, Men nå er hun jo større og sterkere og da tenker jeg at de er gode til de aller kaldeste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viking goretex.

jeg jobbet i en skobutikk, der solgte vi noen sko som kalles "dock boot" en slaks støvel laget av neopren og gummi, holder føtter varm til 10minusgrader med ullvangsokke i. vi ambefalte denne typen istedet for viking sherox, siden de holder bare varmen til 5 minus, å pluss at dock booten, kan man bruke hele året, som en støvel!

så til mine har jeg dock boot til søledager/sørpe og viking goretex til kalde vinterdager, gutten min går i en friluftsbarnehage (leveres ute, og hentes ute, ute hele dagen!) å har aldrig vært kald på føttene:)

 

så hvis du vil prøve noe nytt, istede for cherox, så ambefaler jeg disse på det sterkeste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...