Gå til innhold

rosene!! er du her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Du har spådd meg 3 ganger før og det meget treffsikkert alle gangene. Kunne du tatt en kjapp titt på meg igjen? Hadde vært kjempe snilt. Prøvde å sende deg privatmelding, men det gikk ikke. Mulig postkassa di er full.

 

Begynte prøvinga på nr 2 i juni, og lurer veldig på om du ser no graviditet på meg igjen snart? Evt når?

 

Jeg: 17.11.86

Han: 07.04.87

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia..

 

Takk for koslige ord.Jeg kan se på deg ikveld..Ska bare spå ferdig 2 stk her,så kommer jeg tilbake til deg..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)Hadde vært kjempe artig om du kunne spådd meg også..Hvis du orker?Jeg er født 09.01.81 Heter Malin.Lurer på hvordan min helse ser ut?Og ser du noen mann i sikte ,?I nær fremtid....?hva med jobb?Håper du har lyst til å ta en titt på meg.Hilsen Malin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hiver meg på her jeg og... selv om jeg vet jrg eventuelt blir tredjeprioritert ;)

 

Jeg er født 150380... prøver bli gravid for tiden. Hadde eggløsning 11. september (så på eggløsningstest).

 

Blir jeg gravid denne gangen, evt, hvilket kjønn blir det :)

Eller når blir jeg gravid, om det ikke klaffer denne gangen?

 

 

Mvh Meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt frekk å hiver meg på her også. Dessverre har du alltid hoppet over meg i de andre trådene dine:)

 

200691. Jeg lurer på litt om hvordan jobbsituasjonen min ser ut etter hvert, og gjerne nå:) Også når evt. en baby kommer. Og hvor mange jeg har fra før. Som et lite sikringsspørsmål.

 

Håper så gjerne på svar fra deg Rosene:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosene.

Jeg har sååå lyst til at du sier om hva du ser om meg. Du har hoppet over meg i alle tråder før :P

Er bare så nedfor og trenger noe.

 

Ser du meg som gravid? evt når?

 

280681

190478 (sambo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ;)

 

 

Ser at du vil bli gravid ja,men det tar lenger tid enn det du hadde håpet på..Ville sagt om 9710 mnd-1 år fra nå..Ikke gi opp,det blir snart din tur igjen ;)

 

 

handler om styrke, og at livets skole kan være tøff. Du har møtt mye motgang og begynner å tvile på deg selv. Likevel må det til en siste kraftanstrengelse før du kan slappe helt av. Vent til du føler at du er på rett sted til rett tid. Prøv å unngå å bli bitter.

 

Hvis denne beskrivelsen ikke passer for deg, så bør du gå forsiktig fram og holde et våkent øye med hva som skjer. Det er fare for at du kan bli såret.

 

Kortet viser også til forsinkelser, avbrytelser og utsettelser. Til tross for slike irriterende omstendigheter vil dine ønsker og mål bli oppnådd

 

står for rikdom og stabilitet. Velstanden er opparbeidet av deg selv over lengre tid, eller gjennom tidligere generasjoner. Penger er i lufta, kanskje i form av en arv, gaver eller bonusutbetalinger. Nå må du tenkes langsiktighet og trygghet, og du må kanskje legge penger til side. Likevel har du penger nok til å foreta en investering, dersom denne er fornuftig.

 

Kortet har også mye med familie å gjøre. Kanskje får du praktisk hjelp fra familiemedlemmer. Ønsket om å slå rot er stort - enten det gjelder å etablere familie, kjøpe hus eller grunnlegge en tradisjon

 

er kortet for generøsitet. Det handler om å gi og ta, og det å ha og ikke ha noe. Det kan være litt uklart hvem som har hva. Tenk deg om: Hvorfor er du i denne situasjonen og hva foregår egentlig? Sannsynligvis befinner du deg i en god økonomisk posisjon, og du har nok med penger. Kortet viser til gaver, sympati, vennlighet, takknemlighet, belønninger og beskyttelse.

 

Kortet er et varsel om at hvis strømmen av penger inn vil avta hvis du ikke deler av din overflod. Det er venners varme følelser og generøsitet som får livet til å føles godt. Det kan også være du som får hjelp av andre, kanskje uventet, som gjør det mulig å etablere deg karrieremessig.

 

er et positivt kort, som noen ganger kalles "ønskekortet". Her er det nytelse for alle sanser. Ønskene dine går i oppfyllelse, og du vil bli lykkelig og tilfreds. Du har nådd et kreativt og følelsesmessig toppunkt.

 

Lykken gjelder spesielt for materielle og økonomiske saker. Kortet er spesielt heldig hvis du har et fysisk hardt yrke. God helse og helbredelse av sykdom vises også i dette kortet.

 

Kortet kan være en advarsel om å bli for grådig. V ær sikker på at du vet hva du virkelig vil ha, og aksepter ansvaret som følger med.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Og tusen takk for at du tok deg tid til å spå meg.

 

Kanskje ikke helt svaret jeg håpte på, men :-P

skulle jo gjerne blitt gravid i går liksom. Hehe:-)

Tiden vil vise om du spår rett denne gangen også. Spennende!

Ha en god dag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...