Gå til innhold

Hva er den nye epoken i livet til Camilla Kvarsvik da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har aldri sett henne på unge mødre, og aldri lest hverken bloggen eller facebooken hennes, men det er så mye snakk om henne her inne at jeg vet så og si alt hun holder på med. hehe Denne gangen skal hun altså starte butikk med salg av møbler og pyntegjenstander, og hun driver og reklamerer/skaper interresse ved å skrive kryptiske innlegg her og der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du nok ikke heeeelt oppdatert 19:44, for den butikken har vært oppe og gått i mange mnd allerede, så det er nok ikke det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok ikke du oppdatert 19.47, for ja hun har hatt butikk en stund, men den er nå stengt fordi hun driver å åpner en ny butikk i gågata av Fredrikstad!! D har hun snakka om leenge nå, så d er merkelig du ikke er oppdatert!

Dessuten så har hun flyttet ut i egen leilighet i sentrum , så de har gått ifra hverandre! Dette vet jeg m sikkerhet, så bare vent til dagen d blir offentlig så skjønner du og at dette ikke er et stunt. Synes synd på de, men samtidig er s jo viktig at man gjør d beste for alle parter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg vet ikke jeg, men det er bare en dag eller to siden sist jeg var her inne og da het det seg at hun skulle ha signert leiekontrakt på nytt lokale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...