Gå til innhold

Kjenner su til sko fra Emu Australia? Se link...


✿Hildegirl er hjemmemamma✿

Anbefalte innlegg

Det er ekte lammeskinn og visstnok veldig populært i hele Europa, sier min kjære svigermor, som har vært snill og sende meg dyre motesko. Det er både et ukjent merke og fremmed stil for kjedelige meg, som ikke aner en ting om mote, så da spør jeg dere jenter her inne:

 

Er dette noe kun en 14åring går med, eller kan jeg som straks er 29 bruke disse tro? Har prøvd dem på og de er utrolig behagelige, selv om de ser uvant ut på.

 

http://www.emuaustralia.com/store/women/footwear/jarrah.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 34 og hadde gjerne gått med dem. Slike er jo knallgode, og om det ser teit ut eller ikke kommer helt an på hva du bruker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kommer nok sikkert til å gå med dem, og også sikkert til å gå med dem ikledt et eller annet som bare ikke passer, kjenner jeg meg selv rett. hihi De er kjempebehagelige ja. Jeg må lese meg litt opp på dagens mote, tror jeg. Bare så jeg vet hva man ikke skal ha til, liksom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 30 i januar og jeg har de som ser helt like ut som de vanlige uggsene :-) Syns de er helt fantastisk!! Så snil svigermor!! :-) Bruker de til både jeans og leggingser :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er verdens beste, faktisk. :) Jeg tror jeg må investere i noen sånne bukser som ikke er så vide i beina jeg nå, for det er vel neppe "lov" å stappe vanlige jeans i dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...