Gå til innhold

Fler enn meg som begynner å glede seg og planlegge jula? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og når det begynner å bli mørkt på kveldene, ta fram en julebrus og se på juleprogrammer hele adventen. Sitte i sofaen med teppe og se på snøen og deilig pepperkakelukt og julekalender på tv! ÅÅÅÅÅ som jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg vel ikke så inmari stort, men skal i gang med pakkekalender denne uka. Til uka begynner jeg med julepresangene. For oss med litt sviktende helse, må vi gjøre det når formen er tilstede.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år starter nok planleggingen litt tidligere enn normalt her. Pleier som regel å drøye frem til advent med alt. Men har termin i desember, og med et KS i starten så er jeg nødt til å ha alt ordnet innen utgangen til november. Så blir det bare kos, får jeg håpe! hele advent og jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst! Jeg gleder meg i massevis jeg. Men har ikke planlagt mer enn at jeg vet hvor juletreet skal stå. Det er første jul i eget hus, og første jul med sønnen vår, så dette er nok den jula jeg gleder meg mest til noen sinne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Gleder meg vilt! Med engang sommeren er over gleder jeg meg til mørkehøstkvelder og juleplanlegging =)

 

Holder på å lage kalender til kjæreste og barn. Blir spennende jul dette her med baby på 10 mnd. Moro!

 

Eier kanskje egen leilighet til jul også! Lykke altså =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jula begynner ikke 1 desember. Advent begynner fire søndager før jul, og det er ikke helt det samme som jul.

 

Vi begynner jula på lille julaften, og er fornøyde med det. Vi har en del stas i adventstida, vi har kalender, vi har adventsstake og vi går på juletrefester og på konserter.

 

Vi baker også pepperkaker, og har julegrøt med venner og familie.

 

Men jula begynner ikke før det faktisk er jul, og den varer alldeles ikkehelt til påske her i huset :-)

 

Men ja, jeg gleder meg litt til å feire til jul, og ordne i stand nå i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Helt siden jeg var liten fant jeg ut at damer som er veldig fiksert på jul er kjerringer.

Livet handler om litt mer enn jul.

Og i voksen alder kan jeg bekrefte at de som begynner å gnåle om jul lenge før det er et tema, ER kjerringer!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gleder meg til jul! Første jul i eget hus! Jula er ett flott lyspunkt i mørketiden, syntes jeg :) Og så har jeg termin på nyttårsaften, så her blir det full pakke fra første søndag i advent :) Jeg har begynt på julegavene og håper å bli ferdig før prisene skyter i været :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg som en liten unge til jul - hvert eneste år!

Koselig med adventstid, julekalender på tv (noen som vet hva som kommer i år på NRK forresten?).

 

Har begynte å tenke på rundvasken... skal ikke vente til uti november i år, noe jeg gjør hvert eneste år... blir litt stress av det. Begynner snart tenker jeg, tar alle tak, vegger, kjøkkenskap osv. Så blir det skikkelig "vælvask" de siste ukene før advent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...