Gå til innhold

min 3 åring snakker ikke så veldig bra, overhørte at noen eldre jenter var slemme mot henne i barnehagen i dag...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

og det var så uendelig vondt! jenta mi er tapper og en tøff type egentlig, og når jeg spurte henne om de var slemme mot henne bare trakk hun på skuldrene og sa jeg vet ikke.

Off...jeg vet at barneverden kan være brutal, men det river i mammahjertet mitt:(

vet ikke hva jeg ville med innlegget, men måtte legge det fra meg et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da synes jeg du skal at dette opp med personalet .be om et møte og forklarer du situasjonen og hva du overhørte.

Mobbing skal da vel ikke begynne allerede i bhg? jeg mener det er mye mobbing på skolen men bhg???huff

 

nei stå på og ikke gi deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ønsker ikke å være overhysterisk heller, men i graviditeten nå har jeg plutselig blitt løvemor og hadde så lyst til å sette de jentene på plass!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan godt nevne det for barnehagen, men det er faktisk slikt som skjer barn imellom. Og det trenger ikke være mobbing.

 

Jeg overhørte noe av det samme mot min datter en dag og i neste øyeblikk er det datteren min som dytter en gutt fordi hun ville på sklien når han var der. Og sånn går dagene i barnehagen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18.47 Jeg er ikke enig med deg. Eller det vil si er enig i at slike ting kan skje barn i mellom. Men er ikke enig i at man skal fnyse det vekk. Er faktisk kjempe viktig å snakke med barn om hvordan man oppfører seg mot hverandre, at andre kan bli lei seg osv.

 

Mobbing forekommer faktisk i barnehagen og det er kjempe viktig og hele tiden være bevisst og oppservere hvordan leken er mellom barna.

 

Til deg hi. Jeg hadde nevnt det for personalet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig d'être. Har er barn som mistrives i barnehagen, og blir nok utsatt for litt utfrysning, og litt stygge kommentarer.

Han også harforsvarsmekanismen, ikke snakke om det, late som han er med, usynliggjøre det, for da blir det liksom ikke virkelig, og gjør kanskje ikke så vondt.

 

Ungene vet at når de sier stygge ting, gjør slemme ting, da kommer de voksne, men om de bare holder utenfor da er det liksom greit.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...