Gå til innhold

Verdens beste hud lotion for barn


eldbjorgandrine.blogspot.com

Anbefalte innlegg

Jeg synes jeg har prøvd mange, men hun er tørr i huden alikevell. Hun er 6 år. Ikke eksem eller noe sånt.

 

Har du noe å annbefale?

 

Hvor ofte smører du inn hele kroppen til 6 åringen med krem ??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker A-derma til jenta mi. I sommerhalvåret smører jeg henne ikke mye, men om vinteren smører jeg henne nesten hver dag. A-derma er helt suveren, spesielt god til barn med atopisk hud. Dessverre litt dyr, men den er drøy og den virker godt så da synes jeg den er verdt pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la roche-posay... koster en del, men er helt fantastisk. finnes både til tørr/eksem hud og i lotion. smører datteren min hver gang hun har vært i dusjen eller badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare legge til at den lukter drit,så jeg ble skuffa over og gi 400 for (stor) flaske med krem som lukter vondt,ikke mye fristende og smøre nybada unger med altså,men den funker da. Men er også fornøyd med spenol,og johnson &johnson rosa flaske,får den fra amerika da,men den er kanongod og lukter godt.

 

Natusan hadde en god,men de forsvinner og og bytter i ett nå,før hadde de samme type i 20 år minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eelis+kian ♥

Tror du bruker A-creme, skolegutt ;-)

 

Jeg bruker en krem som heter Physiogel på gutten min, men den er sikkert ikke noe for barn med normal hud (han har veldig tørr hud og atopisk eksem).

 

A-derma er god, men den er veldig fet og trekker ikke lett inn i huden. Selv har jeg ikke tall på hvor mange klesplagg som har blitt ødelagt etter bruk av diverse A-derma-kremer. Jeg har opplevd det samme med La Roche Posay. Men de funker, det gjør de!

 

Apoteket har en krem som heter noe så enkelt som Hudpleiekrem. Den fås med og uten parfyme, på pumpeflaske. Jeg bruker den i ansiktet, og syns den er veldig god! Den trekker lett inn i huden og er ikke klissete, og den funker fint. Den er ikke særlig dyr heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker babyolje som såpe og smører de med Eucerin sin nye gel (masse fukt og næring, men ikke seig og tykk) på pumpeflaske. Olje er like bra som såpe og funker som f.......Rimelig er det også, ikke funnet noe krem som hjelper alene og eucerin sin dusjolje er ikke like god som babyolje:o) Bare for at du ikke skal la deg friste av "seriøse apotekvarer"........Men Eucerin-gelen er super da" Dyr, men drøy om man alltid bruker babyolje er det kun legger og underarmer som trengs smøres her,- evt i kinn og på hake :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det lukter noe av A-derma egentlig. Men nå smører jeg ikke ungen min for at hun skal lukte parfyme heller da. Se litt på innholdsfortegnelsen når du kjøper krem du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...