Gå til innhold

Strømpebukse..


MammaMø med to små

Anbefalte innlegg

Når begynner dere med strømpebukse?

Syns det er litt vanskelig jeg... Kan være 5 grader om morgenen, og da har jeg lyst til å ta på han strømpebukse, men det kan jo bli nærmere 20 grader utover dagen og da blir det vel varmt med strømpebukse?... hva tenker dere?

han går ikke og sitter ikke alene, så ligger mye på gulvet og på bakken ute i parkdress (med fleecefor)

 

(mini er 17 mnd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke så små barn, men i barnehagen vår har de varme i gulvet, så da sier de at vi ikke skal ta på så mye klær for ungene er i bevegelse og da blir det fort varmt.

 

Når det begynner å bli kaldt ute så ber de oss heller ta med ull slik at de kan kle på dem når de går ut.

 

Dersom mini går i barnehage så ville jeg hørt med dem hva de foretrekker.. De er ofte de beste til å svare på slike type spørsmål.

 

Det er ikke sikkert at de er ute når det er så kaldt, og inne er det jo varmt uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ute i barnehagen om det er 10 grader feks. og siden han kun åler seg framover på gulvet/bakken blir han liggende mye i ro... han ligger å kjenner på ting og utforsker...

 

Han har strømpebukse liggende i barnehagen...:) i dag var det 4 grader her på morgenen så tok på han strømpebukse. Så får de heller ta den av om det blir for varmt:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i bhg og vi har ikke varme gulv. Jeg selv synes at det er bedre å ha litt mere på dei som ikke går siden dei blir sittendes i ro for det meste. Og vi tar av klær når det blir for varmt. Heller den veien enn den andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...