Gå til innhold

Er disse nikse skoene ekte? (link til finn)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror ikke de er ekte. Likner litt på de jeg bestilte en gang, fra en nettside. Og da fikk jeg også feil str. og det viste seg at de var feaket....

 

Sjekk på nike sine sider, hvis de ikke finnes der er det ikke ekte. Nike er vedlig flinke til å sjekke sko som ikk er ekte på finn, så er de ikke ekte forsvinner de snart derifra tenkter jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er fake. Flere måter å se etter slikt på, men her syntes det tydlig på Nike-logoen som er sydd på på siden. På ekte er den sydd ned i skoen under-ifra. Dvs formen er kuttet ut og en ny del er sydd på, ikke bare sydd omrisset som på den på linken.

Huff, vanskelig å forklare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit da at noen prøver å late som de er ekte. En ting er jo at de er fake og selger opplyser om det, men her er jo vedkommende helt klart ute etter at folk skal tro de er ekte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke sikkert selger vet om det. Jeg kjøpte mine fra en nettbutikk som det ble annonsert fra denne siden. Og det viste seg at de var feaka. Mine var også som sagt for store, så jeg la de ut tilsalgs på finn. Etter en time ca fikk jeg mail fra finn og naike Norge om at de var feaket. Så er ikke alltid så lett å vite om de er ekte eller ikke, jeg viste ihvertfall ikke det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det kan jo kanskje være? Tenkte ikke på det engang som en mulighet.. Det har vært så mye skriblerier om fake og ekte nike så da tenkte jeg at alle automatisk var opptatt av dette.. Finnes det steder på nett man kjøpe nike som man vet er ekte?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...