Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre? er det på tide og kaste inn håndkleet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har over lengre tid slitt med lavt jernlager og er derfor ofte slapp og trøtt. Har hatt til tider vanskeligheter med å sove, men det har blitt litt bedre den siste tiden. Nå sover jeg gjerne fra jeg har lagt sønnen min (1930) og til neste dag. Føler jeg ikke har noe liv og synes synd på mannen min som aldri har noe selskap i meg lenger. Ikke føler jeg meg uthvilt etter alle timene med søvn heller...

 

Nå de siste ukene kjenner jeg også at jobben begynner å tære på. Jeg føler meg veldig stresset og magen føles stein hard hele dagen. Har en jobb som er litt sesongpreget og høsten og frem til påsken er en veldig hektisk periode.

Jeg er nå i uke 28 med nr 2. (har en på 4 hjemme)

 

Hva hadde du gjort i min situasjon? Føler jeg er på vei til å gå på en smell, men sliter med tanken på hva arbeidsgiver syns og mener hvis jeg blir sykemeldt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du noe valg egentlig? Egen helse og familie går foran alt annet. Gå til legen og legg fram situasjonen. Kanskje vil gradert eller aktiv sykmelding hjelpe i en periode? Sykmelding trenger ikke bety 100% hvis det ikke er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på kroppen din, og det særlig nå som du er gravid... Jeg levde et veldig stresset og hektisk liv når jeg var gravid. Flytting og veldig stressende jobb. I uke 30 fødte jeg datteren min pga. alt stresset.

Neste svangerskap skal jeg ta det helt med ro da det ikke var noen fysiske årsaker til at første fødsel starta så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...