Gå til innhold

Hva hadde du gjort ? Sykt barn.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Frøkna mi har vært syk i hele helgen feber, snørr, gørr, hoste og vondt i magen. Ble ringt etter fra barnehagen på fredag da hun ikke var bra.

I går da hun la seg i 19 tiden hadde hun 39.8 i feber. Hun har sovet greit i natt. Nå er hun feberfri og i fin form.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om hun er feberfri på morgenen, behøver hun ikke være det utover dagen. Det er ikke sjefen din som skal vurdere hva som er best for ditt barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg snakket med hun i går og hun sa og mente at om barnet var feberfri kunne jeg komme på jobb. Jeg sa at vi skal til legen i dag tidlig og at jeg ikke kommer.

Skrekk virker som sjefa mi har glemt at små barn blir syke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold henne hjemme. Jeg ville ikke hatt et barn som har vært sykt hele helgen på min avdeling, de skal ha en frisk dag hjemme først. Selv om de ikke har feber så skal allmenntilstanden taes i betraktning.

 

Hilsen Førskolelærer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du holder henne hjemme, det er vanlig at man ikke har feber rett etter man har sovet ei lang natt, men så kommer den snikende utover dagen. Uansett skal barn ha en feberfri dag hjemme før du sender dem på bhg eller skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reglene i de aller fleste barnehager er slik at barn skal ha en feberfri dag før de får komme i barnehagen igjen. Så hva sjefen din mener og synes har ikke forrang her og slik er det bare.

Det kan du også si til henne: At det er barnehagen som setter reglene.

 

07:28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må være hjemme, men du kan jo få noen andre til å se etter henne hvis deter mulig. Om du gikk hjem fra jobb or å hente henne på fredag er det kansje pappaens tur til å være hjemme i dag? Kansje det er en bestemor eller bestefar som kan se etter henne i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde tett på 40 i feber i går og selvfølgelig skal hun være hjemme i dag. Å i det hele tatt vurdere noe annet er hårreisende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...