Gå til innhold

Lurer på noe. Barn som begynner på skolen, 1 klasse. Bruker de hel vinterdress eller 2delt??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og regntøy med seler eller bare vanlige regnbukser som man drar opp slik vi voksne bruker??

Tenker nemelig å handle både dress og regntøy på salg til datteren min nå.

Planen er at hun skal bruke dette neste år når hun blir 6år og skal begynne på skolen.

Men bruker ikke skolebarn hel dress?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg ikke vil at datteren min skal være den eneste i klassen med hel vinterdress neste år??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste snuppa her kjøpte jeg 2-delt til da jeg syns hun hadde blitt så stor:)

Hun kom og spurte om å få hel da de andre i klassen hadde det:)

Andre snuppa som begynte 2 år etter kjøpte jeg hel til, men hun nektet å bruke den! Så det er ikke så lett å vite hva de andre kommer til å ha gitt;)

 

Personlig syns jeg det var veldig kjekt med hel dress, men det lureste er jo å la barnet velge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da min begynte i 1 klasse ville han ikke ha heldress hehe...da skulle han jaggu ha 2 delt for det var det som var inn..og faktisk så bvar det kun 1 i klassen som hadde heldress så han var fornøyd ja.

kommer til å kjøpe 2 delt i år også. synes de holder kvalitet og er like bra som heldress jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, datteren min er ikke opptatt av noen annet enn kjoler. Uteklær bryr hun seg ikke om...så tror kanskje hun vil ha heldress..men om de andre ikke har det så kanskje hun forandrer mening...hmm..vanskelig..

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...