Gå til innhold

Har dere/har dere hatt julekalender når barna er under 2 år?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min har alltid hatt det, mest fordi jeg først var veeeeldig stolt over å ha klart å sy en helt selv og fordi det var veldig koselig :)

 

Den første jula hans var han rundt 9 mnd og fikk småting som bamse, bok, en cd, små sjokolader osv.

 

Den andre jula hans, hvor han var rundt 1,5 år var det for det meste små godteriting som sjokoladepenger og blandt annet kuli. Også små lekebiler, modeleire, tegneblyanter osv :)

Han skjønte faktisk det med en pakke hver dag og syns alt var kjempe moro!

 

I år blir det jo stort sett de samme tingene som i fjord, og jeg begynner sånn smått å planlegge nå :) Gleder meg masse!! :D

 

Jeg syns du skal kjøre på med kalender :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste fikk sin 2 jul, hun er født helt i slutten av August så hun var da 15 mnd når kalenderen startet. Jeg gjorde det for at jeg syntes det er sååå koselig, hadde noe småleker å slikt i å hun koste seg med å åpne pakken hver dag. Iår skal også lillebror få, han er født i begynnelsen av August 10 så blir jo ca lik alder. Storesøster er opptatt av at alt skal være likt så uansett om vi ikke ville gidd han hadde vi nok måtte gjøre det. Somsagt syntes jeg det er veldig koselig å gjøre :) men det er apsolutt ikke nødvendig så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste fikk det første gang da han nærmet seg 3. Mens tredjemann som er bare 20 mnd til jul kan jo ikke bare se på søsknene så han får nå iår allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt fikk sin første i fjor, han ble 2 i begynnelsen av januar. Jeg hadde ikke tenkt å lage noen, men så kom farmoren med en som hun hadde brodert og laget ferdig med pakker, så da måtte han nesten få den. Han skjønte igrunn ikke noe av det da. Jeg hadde tenkt å vente ett år fordi jeg antok han ikke ville skjønne poenget og jeg hadde rett i det. For det var ikke fritt for "bråk" når han ikke fikk mer enn en pr dag. Litt kjedelig det da, sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, kjøpte kjøleskapsmagneter på Sprell av dyr (faktisk 24 i pakken, tror det kosta 250 kroner) og gutten vår fikk én ny dyremagnet hver dag. Snakket om dyrelyder og lærte masse ord. Var helt supert. Skal gjøre det samme i år tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...