Gå til innhold

Uff... Jeg sa noe idag som jeg angrer på, og det tærer på samvittigheten...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi er inne i en periode der vi tester ut to blunder på dagstid siden jenta bruker å bli så trøtt etter middag. Leggetid er ikke før klokken 19, og det går jo ofte to-tre timer med gjesping før hun får lagt seg. Men ihvertfall, idag fikk jenta sove litt over en halvtime, altså fra kvart over tre omtrent. Etter at hun våknet har hun så og si bare hylt og hylt, ikke smerte-hyl, men rett og slett klaging. Har merket det de andre dagene hun har fått sove to ganger også. Resten av dagen er liksom ødelagt da.

Jaja, etter noen timer med hyling nå og da var jeg så lei... Sa hele tiden "hysj" til jenta mi, noen ganger ganske så irritert. Og når jenta nettopp hadde sovnet ringte min telefon. Hørte at hun våknet av lyden, men tenkte at hun klarer å finne roen igjen selv, så jeg snakket en stund med min mor. Hørte at jenta skrek på rommet, og da sa jeg til min mor:

"Huff, nå våknet hun, må dra å legge den drittungen igjen"

 

Og jeg angrer så mye på de ordene at det ikke fins ord! Jenta mi hørte ikke det heldigvis, men at jeg i det hele tatt kan si noe sånt om min egen datter! Det har ikke skjedd før og kommer nok aldri mer til å skje igjen.. Føler meg bare dum her jeg sitter. Uskyldige lille gullklumpen min er ingen drittunge!!! Drittunge kan jeg være selv som sier sånt om andre.. hehe

Datteren min er forresten 1,5 år gammel.

 

Noen andre som har sagt noe stygt/ubehagelig til/om barna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det har jeg:( desverre..men da har jeg sagt unskyld til han etterpå...

 

men fikk sikkelig dårlig samvitighet jeg og...men et godt råd..la det ligge. gjort er gjort ..ikke gjør det igjen:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff jeg skjønner hvordan du har det...vi har en særdeles krevende unge og jeg har mere enn en gang kalt h*n for drittunge og vært sur:( uff føler meg enda grusom:( prøver å kontrollere meg, men noen ganger(etter x antall timer med skriking og nekting) bare klarer jeg ikke mere...:( tror det er flere som har angret på slike ting her...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...