Gå til innhold

ÅNEI!!! Jeg har forelsket meg i et hus jeg IKKE har råd til i det hele tatt :(


Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=30460548

 

Jeg har så lyst på det at det gjør vondt langt inn i hjerterota. Nesten kjærlighetssorg her jeg sitter, så hvis noen har lyst til å donere 3,8 mill til meg så sier jeg takk for det..hehe ;)

 

LEKKERT!!!

 

Både je og typen falt pladask, bare så synd at vi ikke har råd til det, og heller ikke kommer til å ha råd tl det i nærmeste fremtid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også :-D samme her, kommer ikke til å få kjøpt det i nærmeste fremtid :-D Sånn er det bare, er jo uansett heldig som har tak over hode da. Vi eier jo leilighet :-) Bare det at vi snart blir fem :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Snart 5, ja! Vi er 2 voksne og en knært på ca året, så er ikke plass det står på, hehe. Vi eier også leilighet, men driver og titter litt rundt etter hus, det er fryktelig dyrt å bo i det borettslaget vi er i nå, og lite som blir gjort ift summen vi betaler.

 

Evig prøver, Det falt jeg for også, og at det er så gjennomført og stilig. Veldig mye man kan gjøre der for å få personlig preg uten å måtte pusse opp i det hele tatt. Det er et hus jeg kan bli gammel i liksom, hehe.... *SUKK* Nei, får spille litt Eurolotto og vanlig lotto vel, kanskje det blir jackpotten på 200 000 000 gitt..(er jo lov å prøve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

21.11.. ooooh shaise!!!! Haha.. også på Nordstrand ja, da blir det fort litt stivere i prisen ja. 3,8 er liksom kjeeempedyrt her i Askim ;) Hadde det vært et hus her til 10 mill måtte det vært en kopi av slottet eller noe, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes huset manglet noe viktig og essensielt, sjel. Men for all del.. om man ønsker å bo slik må jo dette huset være midt i blinken!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg forelsket meg mest i med dette huset var vaskerommet! :o

 

skulle gjerne hatt et STOOORT vaskerom meg god og praktisk innredning, og plass til alt vi har av klær, håndklær, barnehageklær, sekker, gymbagger osv!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Sjel er jo noe man tar med seg inn når man flytter og setter sitt preg på stedet. Jeg ville hatt inn litt mer farger og gjort det til mitt eget, men du MÅ jo ikke like det selv om jeg gjør det ;) (det er bare du som har dårlig smak hvis du ikke liker det, haha, neida :P)

 

Det huset var også ganske så fantastisk, veldig rent og pent!! Og kunne antakeligvis klart å jobbe med det ja ;)

 

Vaskerommet er fantastisk!!!! Her vi bor nå må vi ha tørkestativet i stua, og jeg blir like frustrert hver gang vi må henge opp klær, for da ser det plutselig så rotete ut her (har ikke veeldig stor leilighet!)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kjempefint! Vi betalte nesten 1 mill meir for eit mindre hus med dårlegare standard- i Førde! Så dette var jo etter mitt skjønn grisebillig for eit slik hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har et stort hus på 350 kvadrat.. har et soverom som jeg har laget til garderoberom, til oppbevaring av alle klær og også for tørkinestativ og lignende.. vi har to store bad, ene er vel nesten 25 kvadrat, med do og to vasker og dusj, det er bare mannen som bruker dette når han skal på do og ikke gidder å gå opp.. vegg i vegg med dette badet har vi et lite vaskerom på ca 6kvadrat.. hele huset er nyrenovert og superdupert kjempefint, men akkurat dette håpløse opplegget med bad/vaskerom er rett og slett idiotisk! skulle tro en kunne ha do og vask på 6 kvadrat i stede! skal sies at det er mannen sitt hus og han kjære ex ville ha to vasker på badet i stede for stort vaskerom... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...