Gå til innhold

Min gutt skal hete Ludvik :) Noen synspunkter på det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

syns det er kjempe fint! Prøvde å få mannen min med på at gutten vår skulle hete det, elsker "LUDDE" kallenavnet som nesten følger automatisk for meg når jeg hører Ludvik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NÅ BLE JEG GLAD!!! :)

 

Er usikker på g eller k på slutten... må tenke på det. Jeg sier/uttaler jo K... så det blir nok k.... eller... får se :)

 

Litt koselig å få tilbakemelding når de er positive :) Min lille ludde ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, smaken er som baken... den er delt.

 

Men, seriøst,... det styggeste navnet i HELE verden? Sikker på at det ikke finnes et som er styggere??? Heilt sikkår? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg selfølgelig er et av verdens fineste navn, da min sønn heter det :-) Vi har valgt g på slutten da.

 

Han er 3 år, og da vi valgte navnet fikk vi faktisk en del negative reaksjoner. Ikke sånn kjempenegative, men sånn "er dere seriøse nå?" "heter han det på ordnetlig, eller er det bare tull?" Faktisk så "fant" jeg navnet også her inne, i en tråd som handlet om stygge navn, hehe...

 

Men nå virker det som det blir mer og mer vanlig. Det er jo fint, men håper ikke det havner på noen poppis liste altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ludvig er et veldig koselig navn. Ville sett for meg en stødig kar som bar det navnet :))

 

Men det må blir med G altså, det er så mye finere ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må være G. Rart at det har så mye å si med en bokstav, men blir liksom ikke noe tyngde med K. G er avgjørende for et stabilt og stødig flott manne navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner noen et par stk som heter det og vet om mange.. er nok et navn som kommer veldig tilbake :) kjempefint synes jeg, men med g på slutten ;:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner to gutter som heter det, en på 12 år og en på 2.

 

Ville aldri valgt det navnet selv, men er et helt vanlig navn jeg ikke reagerer negativt på.

 

Synes det skal være G på slutten da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår pode heter Ludvig. Det gjør også en annen baby på babysvømminga, to andre på barselgruppa og en i barnehagen. Vi trodde vi var originale, men det er nok på vei oppover - bare en liten heads up :)

 

Jeg synes det er fint, både med G og K!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var Ludvik alternativet om lille i magen var gutt. Nå er det ei jente, så det blir naturligvis ikke brukt ;o)

 

Synes det er et nydelig navn både med K og G, men selv foretrekker jeg K :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...