Gå til innhold

Sunwing Kallithea, Rhodos


Guri-malla-jeg-er-4barns-mor

Anbefalte innlegg

Noen som har vært der i år eller i fjor???`

 

Ser jo på ving sine sider at det meste av bygningsmassen er av relativ eldre dato, men at de renoverer ca hvert 10.år.

 

Noen som kan fortelle meg om fellesareale og rommene ser bra ut? Må vi bestille Royal room for å vøre sikre på at rommet er fint??

 

Vi har vært noen ganger på Sunwing resort side beach, og har IKKE bestilt royal rom da. Synes de ordinære rommene var ganske fine der.

 

Noen som kan hjelpe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var der i år jeg og mannen. ble flyttet dit da vi klaget på et annet hotell i rhodos by. og du verden for et paradis! ET BARNEFAMILIE PARADIS. Vi skal absolutt ta med barna dit neste år. vi fikk rom i Poseidon, og det var helt greie rom. Jeg synes alt så bra ut der jeg. Har bare gode ord om det hotellet. får en 6'er av meg! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!

 

Ja, anlegget ser veldig fint ut. Og sunwing resort - konseptet er midt i blinken når det er en ferie på barnas primisser.

 

Vi må ha en big family leilighet som da ligger i hovedbygningen Athena. Siden hovedbygningen iallefall er bygget på slutten av 70-tallet er vi redd for at det virker slitt selv om det er renovert etter den tid.......

 

En slik tur for 2 voksne og 4 barn koster jo en god del for 14 dager (vi velger all-inclucive), så spørsmålet er også om det er verdt å bruke endel ekstra tusen på royal rom i tillegg slik at vi iallefall får et flott rom????Hmmmm................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...