Gå til innhold

Våtservietter/wetwipes - hvilken type bruker dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvilke er best - da mener jeg uten parabener, parfyme, fargestoffer, konserveringsmidler osv.

 

(Har et krøkkete bad der stellebord må stå lengst borte fra vasken, ikke mulig å vaske med vann hver gang...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mesoft.

Og jeg har ikke stellebordet på badet engang.

Stikker innom badet, henter et antall Mesoft, fukter de under springer og går til stellbordet.

Ferdig våtservietter ville jeg aldri brukt på det daglig basis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Coop änglamark eller coop xtra. Bruker våtservietter bare når vi er ute. Hjemme brukes mesoft eller papirvaskekluter.

 

Ha et lite vaskefat eller bolle som du fyller med vann og tar med bort til stellebordet, så er det ikke noe problem å bruke mesoft el papirkluter.

 

Her er forøvrig en test på våtservietter: http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/article690340.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker enten mesoft kompress (fukter noen og tar med til stellebordet som ei over her) eller så bruker vi Libero sine. De er svanemerket, har "lokk" og kjøpes i 4-pk, har brukt de til jenta som er 3 år og just slutta med bleier og nå til lillemann som er 7 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker også mesoft hjemme med vasken langt fra stellebordet. Har en liten bolle stående ved stellebordet som vi fyller med vann, da er det veldig enkelt selv med vasken langt unna. Ute bruker vi neutral våtservietter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...