Gå til innhold

Hva kosta det nye huset til den berømte fotballfrua?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det var 2,5 mill.. Det er i Siljan og det er et sted som er ganske usentralt, men huset ligger lagt oppi Siljan, så det ligger midt i skauen!

 

Men huset er kjempe fint og får håpe han gjør det bra i ODD :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil de bo så usentralt? Må vel finnes mer sentrale områder enn midt i skauen? De som er så urbane og sosiale, mener jeg, de må jo gå på veggene så langt ut på bøgda!

 

2,5 mill for det huset var jo grei pris, skulle du hatt no slikt her ville det kosta 7-8 mill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er endel dyrere nede i byen her også, men Siljan er jo et greit utgangspunkt dersom hun skal farte endel til Oslo da..

Ja, jeg har tenkt akkurat det samme, og Skien by er heller ikke så festlig by, så det blir spennende å følge bloggen hennes videre!

Kanskje dette er det de trenger, litt mer ro rundt seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huset lå vel ute til litt over 3 mill, men hva de ga for det aner jeg ikke.

 

Siljan er virkelig en liten og usentral plass, så er spent på hvordan det blir for dem å bo der... Må nesten begynne å følge med på bloggen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe hun trenger muligens roen for og kunne bli gravid?? Om hun da i det hele tatt klarer og bli gravid med den kroppen!

 

Vi får følge med videre i jakten på gravidmagen!:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke linke til desse bloggene dere skriver om så vi andre som ikke har de lagra ifavoritterkan klikke oss inn å se, om det er noe spennende å se på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi deg da, hun er ei flott ung jente, slank og fin og langt ifra for tynn. Dette er kun skitkasting som jeg har sett meg så lei på her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva så? Hun er flott, hun er som hun skal være. Mange som ikke er langt ifra for tykke, sier du det til dem også eller blir det som mobbing å regne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...