Gå til innhold

hærremin jeg har plutselig fått en trang for og flytte tilbake på landet.....


....mammatilto... :)))

Anbefalte innlegg

men gubben vil ikke :((( Føler vel mest på det nå som ungene er små og er VELDIG aktive så vi får en del klager fra naboen under her :( Går jo å hysjer på jenta mi på 4år vær dag for at vi ikke skal få kjeft - og lillegutt på 13mnd sover jo ikke like godt vær natt og starter som rege dag kl.06.00 om mårran. Prøver jo og være litt økonomisk oppe i det hær også da, da vi ikke har så god råd. Så da måtte det vel være ideelt og flytte på landet og få et digert hus til en billig penge...he..he.. :) men blir nok bare med drømmen.... kansje jeg kan bytte ut gubben..hihi.. neida..hadde blitt kjedelig etterhvert det også..sikkert godt for ei lita periode men etter ei stund hadde det blitt et stort savn <3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte på det i maaaaange år. Flytta for litt over to år siden og angrer ikke. Har stort hus, nydelig utsikt mot sjøen, fin plen og terrasse til glede for både store og små. Hadde aldri hatt råd til det i en by. Men mest av alt; har fått et roligere liv, og det er en luksus uten like. Når trangen etter bylivet melder seg tar jeg meg en tur (bare 40 min i bil fra der vi bor). Da gleder jeg meg dessuten ekstra mye over det byen har, men synes det er godt å komme hjem til mitt rolige hjem i frisk luft og se ut på sjøen når kvelden kommer. Kan anbefales:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...