Gå til innhold

Kom igjen, fortsett å hjelpe meg å slå amerikanerne!


Tokatter_USA

Anbefalte innlegg

Mange har stemt på meg allerede, tusen takk, men nå minker forspranget skummelt mye. Nr. 2 er bare 48 stemmer bak meg nå. Men det er en ny dag (søndag), og dere kan stemme igjen!

 

Her er historien igjen for dere som ikke har lest den:

 

Det er en stund siden jeg har vært her, men jeg var her i mange år, så jeg håper noen husker meg!

Det jeg trenger er stemmer! Masse stemmer! Jeg er en keramiker i Iowa i USA, og jeg er med i en nettkonkurranse for små bedrifter her. Jeg har vært keramiker i 17 år, men ønsker nå å utvide produktutvalget til tekstiler og papir og kanskje andre produkter. Målet er å vinne de $5000 og dermed kunne starte foretaket mitt og etter hvert også selge og kanskje utvide til Norge. Jeg jobber 7 dager i uken, men tjener ikke nok til å gjøre dette uten hjelp. Disse pengene kan forandre livet mitt.

 

Jeg leder altså, men nr. 2 er en tøff konkurrent, og det er 12 dager igjen,. Han er et hagesenter med flere ansatte - jeg er bare meg. Men jeg har god støtte fra venner og kunder, og ikke minst dere!

 

Hjelp meg å slå de andre konkurrentene! Hvis jeg vinner, vil jeg kunne begynne å selge produktene mine i Norge og få bedre kontakt med hjemlandet igjen, som jeg savner veldig.

 

Se på linken - da ser du bilder og video av arbeidet mitt. Det er lett å stemme, og det fører ikke til uønsket mail. Konkurransen begynte den 3. sep. og ender den 23.

 

Stem hver dag! Og post gjerne på Facebook også! Tusen takk!

 

http://www.dreambiggrowhere.com/entrydetails.aspx?entry=356

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får min stemme igjen også :) Håper du vinner, men minn oss gjerne på å stemme hver dag, du får min stemme :))

 

Krysser fingrene !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dytter og håper folk ser den og stemmer. Ikke nødvendig å kommentere her, men hvis noen gidder å dytte av og til, så hadde det vært kjempefint!

Det går bedre - 124 foran igjen, men det er fordi amerikanerne har sovet, mens Norge har vært våken i 7-8 timer :)

Tusen takk for all hjelp hittil! Bare 11 dager igjen nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...