Gå til innhold

vinterdress igjen, ser F&B har test i neste nr.


togutter-08og10

Anbefalte innlegg

Hvor mye legger dere vekt på slike tester? Vi har til nå brukt Reima og vært fornøyd med dem. Men liker ikke årets modeller så jeg skal ha et annet merke. Kjøper nk etter jeg har lest testen, men vil gjerne ha deres gode erfaringer av hvilke dresser dere har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt flere Troll dresser med løs ulldress til eldstemann. De har vært helt suverene når det gjelder slitestyrke og vanntetthet. Litt styr med den ulldresen, men det er det verdt.

 

Minste har nå testet Reima Tec + i fjor, og den ser fortsatt ubrukt ut og varer en sesong til siden man ikke har vokst så mye. Så da får vi se om kvaliteten holder også. Minsten er 3,5 år, og ganske aktiv.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg lite om de testene, det er så forskjellig hva som passer for det enkelte barnet. Vi har hatt reima til jenta fra hun var 1-3 år og har vært veldig fornøyd. Det siste året så vi at hun begynte å slite mye mer på dressen så da valgte vi å finne noe med bedre slitestyrke enn reima. Nå er det ticket og polarn dresser som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser litt på dem.

Er jo greit å se hvordan de kom ut i vanntetthet, om den puster bra og slitestyrke. Så kombinerer det med mine egne inntrykk.

Har alltid gått for Reima og vært superfornøyd med det, men iår har jeg valgt å prøve KappAhl sin siden den kom greit ut i den svenske testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar.Jeg vurderer Polarn o Pyret eller Ticket to Heaven, men de er jo dyre da. (dyrere enn reima)

Mannen min vil ikke ha løst for så det blir ikke Troll.

Hvor har du sett den svenske testen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Isbjörn of Sweden istedet for Reimatec i fjor og er kjempefornøyd med byttet. Liker godt Reima sine, men passformen på Isbjörn er bedre når de blir litt større(3 år +), samt at den har fantastisk pusteevne. Til de minste har Reima vært fint, hadde også en Trolldress til minstemor som var bra, men da var hun såpass lita at hva som helst som holdt på varmen sikkert hadde vært greit den vinteren.

 

Har også div jakker fra Isbjörn, er veldig fornøyd, så av yttertøy fremover tror jeg at jeg holder meg til det. Dyrt, men har to jenter som er født til samme årstid, så får brukt de i to omganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett så mye på testene. Vi ble Didriksons-fans for flere år siden, synes dressene deres har fantastisk passform og masse finesser.

 

Så det var artig å se at Didriksons kom så godt ut i fjor, for det har vi jo visst lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært fornøyde med Reima, men for å være ærlig, prøvde vi Polarn for noen år siden etter anbefaling av en venninne fordi jeg synes de fleste Reimadressene var så stygge...

 

Kjempefornøyd med Polarn. Det eneste vi ikke har vært fornøyd med, var en Helly Hansen dress (husker ikke om det var vår eller vinter), samt Stormberg regntøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I denne ser jeg at Ticket var desidert dårligst. Det hadde jeg ikke ventet siden så mange skryter av den. Var liksom den jeg hadde litt lyst på da. Må vente på den norske (hvis det ikke er den samme da) og se hva den sier. Men Polarn sin er jo fin den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år har jeg kjøpt stormberg dresser til begge to, var så heldig at de hadde begynt med kampanje dagen før vi kjøpte de....er det noen som har stormberg vinterdresser......jeg ser ikke på slike tester, jeg bare kjøper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å lese gjennom testene og kombinerer testresultatene med egne behov og så ender vi opp med gode dresser:) Det samme gjelder sko... Er det noen som vet når neste nr av F&B kommer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt veldig mange forskjellige merker til ungene våre og de vi har vært mest fornøyd med til nå er Stormberg. Men Stormberg har mange forskjellige dresser da, fra 500 til 2000 kroner i pris og forskjellig i passform, hvor tunge de er, med fast eller løst for osv.

 

Vi har hatt dressene som koster fra 1200-1400 kroner både med løst og fast for, veldig fornøyd med begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...