Gå til innhold

Brått samlivsbrudd??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

r det noen som har opplevd dette og som vil fortelle meg hvorfor bruddet skjedde så plutselig? Har dere prøvd å få forholdet til å funke i ettertid eller var det takk og farvel og dere stod ved det valget?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er veldig individuelt. Og så kommer det an på hva du mener med brått. Var en gang i et forhold i 6 år, som ikke egentlig hadde vært noe forhold de siste fire årene. Da det offisielle bruddet komm gikk det kjempefort, kan man vel si. Ellers har jeg opplevd brudd grunnet utroskap, og da gikk det på sekundet. Hva er det du tenker på? At følelser bare plutselig forsvinenr uten forvarsel? Det tror jeg er skjeldent. Selve bruddet kan virke brått på, men det er alltid noe der i forveien som bygger opp til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var kanskje litt kort forklart til å få helt frem hva jeg mente.

 

Med brått brudd mener jeg at den ene parten plutselig får "nok", det være seg utroskap eller andre ting, f.eks løgner som har ligget å murret over lang tid og blitt "avslørt". Da er det jo som du sier noe som i forveien har bygget seg opp men en har ikke satt seg ned å "blitt enig" om at samlivsbrudd vil være den beste løsningen.

 

Takker for svar forresten :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har vært i ett forhold, som man kan kalle at ble ett brått brudd.

Jeg ble "tatt" på fersken av min kjæreste på fest av at jeg hadde sex med en annen gutt. Jeg var veldig full så jeg husker ikke noe av situasjonen der og da men jeg ble konfrontert om dette neste dag.

Jeg fikk beskjed om å pakke sakene mine, var helt knust men jeg reiste da hjem til mine foreldre. Etter ca en uke snakket vi sammen igjen jeg tryglet og ba min kjæreste om å få prøve igjen og over hvor lei meg jeg var over hva jeg hadde gjort. Vi ble sammen igjen etter noen uker, men det føltes som år. Det var tøft, spesielt for kjæresten min men vi kom gjennom dette og i dag venter vi snart barn nr 2.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...