Gå til innhold

Hoppedress..Hva mener barnehagen om de?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad i de, men hva mener barnehagen om disse? det skaper jo litt mer jobb i do sammenheng. og så er det jo disse hettene.

Kjøpte en på H&M til Berthe i går den var tynn og fin i stoffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om vi bor i Norge, bruker man vel strengt tatt one piece eller jumpsuit (selv om det er mer vanlig på voksenplagg).

 

Hva barnehagen mener? Tror det varierer. I min barnehage varierer det faktisk fra avdeling til avdeling og fra person til person hva de synes er bra/dårlig påkledning. Har sendt det med på 2-åringen, bare for å få brukt den, men synes selv det er lit upraktisk. Blir man våt/møkkete, må man jo bytte fra topp til tå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, så latterlig.... Litt dustete å bli fornærma når det er du som ikke bruker den gjengse benevnelsen på dette grusomme plagget. Jada, jeg vet hva en one piece er, hoppedress: aldri hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sære folk her inne er. Jeg trykket meg inn for å finne ut om hoppedress var det jeg trodde, og det var det. Kunne uansett aldri falle meg inn å snakke nedsettende til hi om hennes ordvalg, slik som det visst er naturlig for mange her å gjøre. Særinger! :P

 

Jeg synes du skal spørre den aktuele barnehagen, hi, fordi det ofte virker som om slike ting er forskjellig fra sted til sted. Noen mener det er ok med litt ekstraarbeid og andre vil ha ting på en spesiell måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å være litt barnslig: Hun begynte....:-) Jeg ville aldri sagt til noen, uansett om det var en nær venn eller en fremmed: Hvis du ikke vet hva jeg snakker om, så får du finne det ut selv! Jeg synes HI var frekk, så da var jeg frekk tilbake. Det må da gå an å spørre hva en hoppedress er uten å få et frekt svar tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de glidelås som går helt opp, og lukker hetta er det IKKE et egnet barneplagg.

 

Hetter i lekesammenheng har jo vært diskutert , og man vet at det er en risiko. Men akkurat det er jo foreldrenes valg da.

 

Men en mer triviell ting, er at når ungene er på do - så ligger hele dressen på gulvet foran doen. Og der er det garantert litt forskjellig. Urk !

 

 

Det er da tusen ganger bedre med en myg joggedress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...