Gå til innhold

Det lukta litt annerledes av min manns penis i sted... Utro?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg er seriøs. Nei, det luktet ikke rumpe.

 

Det luktet. Annerledes. Har aldri lukta på blomsten til noen andre damer, så jeg har bare min egen blomst å sammenligne med.

 

Herregud jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!!! Men hvorfor ellers skulle den lukte annerledes i dag?

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA er det som lukta anderledes da? Selve stasen? Eller sæden som kom ut? Sæd endrer jo lukt og smak ettersom hva man spiser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. Nå så jeg for meg at du lukter på tissen hans når han kommer hjem fra byen..Altså, som en hund på en måte.. :)

 

Trenger vel ikke bety at han har vært utro, men om det lukter mus av kuken hans, uten at han har vært i din "blomst", så er det vel en indikasjon.. Men tviler på at han hadde latt deg komme i nærheten av snurrebassen før han hadde tatt seg en dusj, om han hadde vært utro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis du er seriøs; hadde han vært utro hadde nok det første han hadde gjort vært å ta en dusj.

 

Hadde han kommer ny-dusja hjem kan du også lure

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette virkelig så unormalt? Jeg trodde de fleste sjekket mannen sin etter en guttetur jeg. Jeg fikk ut av han for en tid tilbake at det var en pen dame på jobben (noe han først ikke ville innrømme...), så er det rart jeg ikke stoler helt på han???

 

Dere trenger ikke gjøre narr av meg heller, akkurat! Seriøst, er det bare meg som gjør dette eller?

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12:14

 

Så om han har vært på firmatur og har dusja, burde det også være rom for mistanke? Det hadde jeg ikke tenkt på. Fy faen, menn er svin!!!

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du er ganske alene om å lukte på penisen til mannen når han kommer hjem ja.

 

Er forskjell på å dusje når man er bort på helgetur og når han har kommer ny-dusja hjem fra bytur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mannen min hadde revet av meg klærne for å sniffe på "blomsten min" (Hehe) når jeg kom hjem hadde jeg:

 

1. Blitt litt kåt

 

2. Hvis det seriøst var for å sjekke om jeg hadde hatt sex, kasta han på dør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørr han da vettu. Og visst han ikke har gjort no galt så kan dere da leke blomster og bie? hihi

 

Luktene der nede kan også ha en sammenheng med hva han har spist eller drukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha!! "Sjekke mannen etter bytur!" Altsåe...da stoler du ikke mye på mannen din. Og tror du virkelig han ville latt deg sniffe ham i skrittet hvis kuken hans hadde vært innsausa med fittesaft fra en annen dame??

 

Og JA, menn bør få dusje når de er borte på guttetur, det er helt normalt...kommer de nydusja hjem fra jobb eller sånne UNORMALE ting, kan det være rom for mistanke. Stakkars mannen hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal stole på mannen din, eller ta en alvorlig samtale med ham om at du føler deg usikker på ham og om at vær så snill må fortelle deg hvis det er noe.

 

Dette er litt sånn "fatal atraction" kokekanindame tendenser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...