Gå til innhold

Noen her som vet om vi kan få lån i banken dersom...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

bare han har fast jobb!? 100%, ca 20.000 utbetalt. jeg har ikke fast jobb(ikke så mye som en bitteliten fast stilling engang), men har lønnslipper for et år tilbake som viser at jeg har mellom 10-20000 utbetalt i mnd!

 

Jeg går i et vikariat på 41%, men det er bare en og en mnd fremover, så vet jo aldri når den personen kommer tilbake, eller om stillingen skal utlyses!:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere barn? Isåfall går det ikke ihht. statens saser for livsopphold, som banken legger til grunn. Dere kan jo alltids ta en spansk en:

 

Han tar opp lån i sitt navn og sier det er pga. samlivsbrudd. Bankene er ofte litt snillere da. Og det er jo ingen som trenger å vite at "det ordnet seg igjen".... Banken kommer jo aldri på besøk.

 

Ergo: Han kan få lån. Men det er kun som enslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet mange som har jobba deltid og mannen jobba 100%. Dersom de har en brukbar inntekt på deltida har de sagt at de har 100% stilling, men pass på å ikke låne om dere ikke kan betjene da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da går det nok fint:) Hvis det er så lett at vi bare kan lyve litt. så hvis jeg sier jeg har 80% stilling, så vil de ikke sjekke opp i dette?=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da vi fikk lån for noen år siden fikk vi det basert på mannens inntekt. Jeg var akkurat nyutdannet, men hadde hatt god inntekt hele veien. Hadde ingen fast stilling på det tidspunktet,så lånet vi fikk var kun basert på hva han kunne betjene. Vi fikk et bra lån og gode lånebetingelser. Jeg vil tro dere fint får lån visst du viser til inntekten din tidligere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lyv til banken, det er ikke lurt. Men du trenger ikke meddele info de ikke ber om. Snakk med lånerådgiveren og se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...