Gå til innhold

Er det normalt at menn liker damer med lite hår der nede??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså min samboer mener jeg skal barbere av meg alt der nede eller ha en liten "dusk" oppe...men ingen hår der nede..ja dere vet hva jeg mener.

Jeg føler det er ekkelt, akkurat som jeg er en liten unge.

Er dette normalt, er det ikke vanlig med hår??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme her,mannen vil helst ta det bort, og han gjør det gledelig for meg.jeg liker det ikke....så nei, er ikke noe som blir holdt vedlike her i huset nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

Jeg er enig at at man trenger da ikke ha en jungel dere nede (altså utenfor kantene!), men ellers liker jeg meg selv best med hår..

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt normalt. Skjønner samboeren din godt. Gi det en sjans, du blir langt mer følsom og får bedre sex uten at det håret-

 

Her i huset blir det aldri mer "vegg-til-vegg-mus"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Mye bedre med glatt mus! Syns også det er bra om mannen kan barbere seg. Blir mye mer oral, for å si det slik. Det er bare ikke sexy med kjønnshår i tennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min liker lite hår, og enda viktigere er det at jeg liker det:) var veldig skeptisk i starten, men kunne ikke tenkt meg noe annet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min, og andre menn jeg har hatt forøvrig liker ikke hår i maten.

Jeg pleier å gå til hudpleier å få det vokset. Blir så sår av barbering, dessuten vokser det ut igjen med en gang.

Mannen min trimmer håret, slik at det er helt kort. Liker heller ikke hår i matfatet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er normalt at menn liker minimalt med hår der nede. Har had 15 partnere ca i løpet av 17år. ( En og samme siste 7årene, han som er far til mine barn og min ektefelle). Samtlige av disse mennene foretrakk lite eller ingen hår der nede. Jeg foretrekker også en trimmet mann hvis jeg skal gi ham en avsugning feks. Hår i "maten" er ikke noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo? Nå ser et kvinnerlig kjønnsorgan på et voksen kvinne anneledes ut selv uten hår enn småjenter ser ut uansett. Det har ingenting med "pedofili" å gjøre at endel menn foretrekker at damen er barbert, eller trimmet.

Selv synes jeg det er mer følsomt og bedre å være helt glatt, jeg vokser bikinilinjen og kjønnsleppene, resten trimmes til et minimum. Av og til vokser jeg absolutt alt så jeg blir helt glatt, det er best, men også vondest da det er mest følsomt å bli vokset på venusbegeret synes jeg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har holdt min glattbarbert siden ungdomstiden. Har hatt mer enn 50 elskere, og jeg har aldri møtt en mann som ikke har likt at musa har vært naken. Så: Ja, det er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lukter jævlig der nede av damer med masse hår, uansett hvor renslig du er så svetter du likevel og det setter seg i hårene. Det ser stygt ut også med masse hår.

 

Jeg barberer alt fra rumpen og fram, over kjønnslepper og i trusekanten, beholder enten en liten trekant eller stripe og det stusses det også. Ser mye bedre ut enn ei hårete mus.

 

Ja, det er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror HI er ei budeie fra innlandet... hun har sikkert hår i ansiktet og på puppene og :S Ingen man foretrekker å slikke mus MED masse stive kjønnshår!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vanlig at menn liker lite hår.

Var en av mine elskere da jeg var 21 år som ba meg prøve å barbere meg. Gjorde det og har fortsatt med det selv om det var rart i begynnelsen. Har bare fått positive tilbakemeldinger opp gjennom årene.

Barberer glatt under og på sidene, men beholder håret oppå.

 

Mannen var viltvoksende nedentil da vi møttes, men litt etter litt har han også kuttet ned :)

Nå er han ofte barbert på ballene, alltid stusset oppå og tar alt under armene:)

Veldig fornøyd jeg også.

Lukter mye bedre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert helt normalt. Men det er like normalt at menn liker at det er hår der...

Personlig har jeg barbert av alt en gang og syns det var helt forferdelig.

Har ikke fått noen klager ennå ihvertfall (men det skal sies at jeg ikke lar det vokse helt fritt som en jungel akkurat)...

Liker heller ikke at menn barberer seg, hverken der nede eller annet kroppshår med unntak av det som er i ansiktet Jeg anser meg ikke som unormal av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig varierer menns meninger om kjønnshår. Spør du mange nok får du helt sikkert ulike svar, både viltvoksende, trimmet, helt og delvis barbert.

Men jeg har i hvert fall ikke møtt noen, verken tidligere seksualpartnere eller venner som ikke liker jentene helt eller delvis barbert.

Jeg har tatt kjønnslepper og bikinilinje i mange år, beholder en trekant foran, som jeg bare stusser litt. Det blir jo mye bedre og mer følsomt uten hår også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne vært glattbarbert, men synes det blir så fryktelig sårt og klør som pokker. Det har gjort sexlivet mitt verre, så jeg må nøye meg med å ta bikinilinjen. Mannen min synes det er greit, han er ikke noe opptatt av slike ting for sin egen del heller. Jeg hadde synes det var rart om han barberte seg nedentil, men det er bare min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er normalt, det finnes jo ikke vakkert med urskog der nede! Dessuten blir det jo ikke noe oralsex om det er gjengrodd, samme gjelder sambo, han har ordre om å fjerne håret på pung og over penis, er ikke noe kos å gi han en blowjob, om man må spytte hår !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...