Gå til innhold

Partilederdebatten på TV2 nå....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Knut Arild Hareid er sikkert en dyktig politiker, men når han prøver å hisse seg opp når han snakker om det han brenner for begynner jeg bare å le. Stemmen hans går helt i fistel, klarer nesten ikke ta han alvorlig.

 

Blir som når Magnhild Meltveit Kleppa prøver å være litt sint, blir mer morsomt enn alvorlig.

 

Ja, jeg vet jeg bør skaffe meg et liv når jeg sitter å ser på partilederdebatten på en lørdagskveld:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter å jobber(har en liten pause akkurat nå), så får ikke sett den. Men ville bare si at tror ikke du skal forvente noen svar på denne tråden. Prøvd tidligere lage debatt rundt virkelige ting men ingen har noe å komme med. Lag heller innlegg om problemer rundt mannen din eller at du elsker reima;)

 

Kleppa syns jeg forøvrig er ekkel skummel når hun er sint;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Marie Simonsen sin kommentar av debatten så langt i alle fall. Siv Jensen snakker om innvandring som om det kun handler om kriminalitet. FRP bruker å ha mange gode kort når det gjelder innvandring og integrering, men dette var bare tragisk.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje rett 22:19. Å lage et innlegg som ikke gjelder, gubben, Reima eller svigermor er vel kanskje døfødt av meg:)

 

Og du har vel litt rett når det gjelder Kleppa, hu blir ekkel skummel. Men litt sånn overdrevent ekkel skummel som i en dårlig skrekkfilm:P

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sitte å hørt på denne debatten, og de fleste i de siste dagene, og de er nå litt rare alle sammen når alt kommer til alt...hehe...

stoltenberg er vel den største bløffen sålangt, for han har jo masse å stå til rette for allerede.for alt de de ikke har klart de siste 6 årene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, 22:26 dette medfører vel ikke helt riktighet. I følge undersøkelser vg gjorde sist stortingsvalg så var Stoltenbergregjeringen den regjeringen som hadde holdt flest valgløfter samenlignet med andre regjeringer. Det var vel en av grunnene til at de var den første regjeringen på mange år som ble gjenvalgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også fulgt med for å prøve å bestemme meg før valget. Må si at det er vanskelig. Har tidligere stemt nesten det samme i alle år både ved stortingsvalg og kommunevalget, men nå vet jeg ikke hva jeg skal stemme.

 

De mister min troverdighet når ting de har lovet både for 2, 4, 10 år tilbake ikke er oppfylt. Og at de i tillegg står og sier at ting aldri ble lovet, selv om det er dokumentert.

 

Skulle også ønsket at nå som det er kommune-og fylkestingsvalg at stortingsrepresentantene kunne holdt seg litt unna og sluppet lokalpolitikerne til. Men det er vel de forskjellige tv kanalene som velger hvem som skal være debattanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...