Gå til innhold

TLC nå...fire koner og en mann....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det vanlig å bruke prevansjon når man er polygamist? Hvis ikke kan de vel ende opp med herpes og div..? Hva gjør de når de skal prøve på barn da? :o

 

Kom bare til å tenke på det, for han har jo tross alt 15unger eller noe sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han driver jo ikke å er utro da.. er vel ikke større sjanse for kjønnsykdommer hos de, enn det er for monogame folk det.. han er jo gift med alle han har sex med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det jeg ikke skjønner.

Har alle damene hver sitt hus og så deler han på å sove over hos dem?? haha, forstår ikke at noen velger ett slikt liv.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har et stort hus med separate leiligheter, forutenom hun siste kona, de må visst bygge på ;) han bytter på å sove over ja..han har visst sine ting spredt i alle leilighetene..jeg kan forstå hvorfor noen vil leve sånn jeg ja.. det er en trygghet i samholdet mellom konene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bor i samme hus, men hver kone har sitt soverom og egen stue.

Hver sin smak sier jeg. Mange mennesker der ute som deler samme mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår ikke hvorfor de ikke er sjalu? Når de vet at han gjør både det ene og det andre med 3 andre damer? Det hadde jeg aldri klart.

 

Ellers er det sikkert flott mtp samhold da :) Man har alltid noen å prate med, alltid noen som støtter.

 

Men det må jo være forferdelig mye kaos i det huset. Tenk på klesvask?? Huff, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier jo at de er sliter med sjalusi i perioder da..men at det handler om å jobbe seg gjennom det, på den måten blir de bedre mennesker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...