Gå til innhold

hvor går din intime grense?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

altså, jeg er veldig utadvendt/flørtete av meg og elsker klemmer og "berøring" hehe hvis dere skjønner:)

men skjønner jo mange har en grense der...hvor går din grense?:)

 

I helga var jeg ute sammen med noen venner og en som er interessert i meg snakket til meg og jeg tenkte ikke over det, men jeg strøk han ned over brystet og sa vi snakkes...hehehe...håper ikke han tolket det feil:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Off! Jeg håper dere har sosiale antenner nok til å fatte at alle ikke er sånn.

Jeg HATER å få klemmer av venner og familie. Ikke min mann da;)

De aller fleste merker dette umiddelbart, og forsøker ikke å klemme meg. Jeg har desverre 1 "venn" som ikke eier sosiale antenner! Hver jævla gang må hun klemme.... Grr hyl vræl!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er eg edru, som jeg er det meste av tiden, så trenger jeg vel en meter eller så til samtalepartner. Helst ikke noe nærkontakt, for da tar jeg avstand i ettertid.

 

Drikker jeg, så kan de være så nær de trenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så veldig fysisk av meg og er ingen stor fan av klemming i tide og utide (bortsett fra eget barn. hun kan jeg klemme mye på:). Jeg liker generelt ikke å bli tatt på av andre mennesker og jeg berører heller ikke andre uten en helt spesiell grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mennesker der ute som liker å flørte - og det finnes mennesker som ikke liker å bli flørtet med. Alt for mange gifte kvinner der ute som er så innspåslitne, men så skjønner de det ikke selv. Bare fordi de liker klemmer og berøring - så er det ikke alle som liker å ha et slikt desperat kvinnfolk etter seg. Er hun i tillegg gift så er det iallefall bare pinlig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min intimgrense stopper en meter foran meg. Jeg hater klemmer, hater folk som tar på meg. Kan korte ned meteren til 50cm om det er venner eller familie. Men er du en ukjent som står oppi meg så har jeg lyst å slå deg!!! Hater, virkelig hater fremmede folk i butikkkø som står å peser deg i nakken. Æsj.

 

 

Hater selvsagt ikke at sønnen min gir meg klemmer, eller tar på meg, heller ikke samboeren. Er ikke helt sprø, bare litt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne. Synes all denne klemmingen er en uting. Respektløst! Liker ikke at noen tar på meg; ikke på armen en gang. Så dere klemmere: Vis hensyn!! Har det aldri slått dere at noen synes klemming/berøring er avskyelig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er meg:) Så godt å se at flere har det som meg! Haaaater klemming og folk nær meg. Har muskelsmerter etter en flytur, hvis jeg må ha noen ved siden av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så vidt kjæresten får klemme på meg, er ett under at man er gravid.

men jeg foretrekker 1 meter, ellers så trekker jeg meg bort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så mange som hater klemmer her!!!

Jeg ser an personen før jeg klemmer til(om jeg får en gave o.l), ser på kroppspråket:) går ikke å klemmer alle og enhver altså;)

 

HI:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er IKKE et klemmemenneske, utover mine barn og min samboer.

 

Liker ikke å bli tatt på, eller klemt på av andre. Ikke av foreldrene mine heller.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HATER å bli tatt på! Grøsser om jeg bumper borti fremmede på gaten.

Jeg er vokst opp med masse kos, så det er som om jeg er "ferdigkost"...

Elsker å kose med kjæresten, og det beste i verden er små barnearmer rundt nakken, men resten av verden? Halvannen meter avstand, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg nesten litt lettet. Jeg kan heller ikke fordra at folk skal klemme meg i tide og utide. Mann og barn helt fint, alle andre; ligg unna!

Moren min har til og med gjort et stort poeng ut av at jeg ikke er en hjertelig klemmer. Blir visst et dårlig menneske av mindre.

Godt det er fler av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde d bare var meg som følte det sånn jeg. Hater å bli klemt av andre enn min mann og mine barn. Alle andre kan holde seg på avstand! Til og med arbeidskollegaer skal klemme! Har jeg vært på ferie en uke så må jeg gjennom en haug med klemmer når jeg kommer tilbake.... Ubehagelig!!!! (men jeg elsker jobben min og kollegaene min til tross for all klemingen altså)

 

Godt vi er flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, så hissige da! jeg er nok en klemmer og til bry for mange tydeligvis! hehe. Er kjempe glad i klemmer jeg! Klemmer fra mamma, søster, barn og mann!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...