Gå til innhold

hvor store er deres 4 år gamle jenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min er omtrent 110 cm og 25 kg (målt hjemme). Hun ser større ut enn de fleste andre 4 åringer jeg vet om, er hun veldig stor? Hvor store er deres jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, hun var veldig tung i forhold til høyden.

 

Sønnen min er 5 år. Er 21 kg og 116 cm høy. Og han er absolutt ikke syltynn.

 

Jenta mi er 3 år. 16 kg og 103 cm høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som min jente er ganske stor av seg da. Hvilken klesstørrelse go skostørrelse bruker de? Min datter bruker 30 i sko og 116/122 i klær.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel ca 97-98 cm, veier 15 kilo, bruke str 98 og 104 i klær, kan ha kjoler i str 110 men da blir de veldig land. Ellers bruker hun str 25-26 i sko. Ligger midt imellom de to sko str. Hun er ganske tynn så hun har nok tung benbygning slik som meg. Alle barn er jo forskjellig å de fleste vennene hennes er ca ett halvthode til ett hode høyere enn henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høyde har vi ikke målt på en stund, så det er jeg usikker på, men rundt 100 tipper jeg. Bruker 104/110 i klær, 26 i sko og veier 16kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ble 5 nå på torsdag, 120 høy og 21 kilo, og er også større enn de fleste. Har en sønn på 7 år som 130 og 27 kilo, og ei datter på 12 som er 140 og 33 kilo :)

 

Min eldste datter var /er liten for alderen, og hun på 5 er stor etter alderen , hun på 5 bruker 7-8 år i klær !

 

Min side av slekta er lange, far sin side er korte, selv var jeg som 5 åringen når jeg var lita, og er i dag 178 lang og 69 kilo, og jeg er den korteste i slekta mi på min side :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

110 cm og 19 kg -målt på 4årskontrollen. Hun brukte str 29 i sko da. (Bruker str 30 nå, noen mnd senere).

Vi foreldra er begge høye -190 og 180 cm.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...