Gå til innhold

gravid etter hormonspiral, rfsu tester osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøver på nr 3 nå - har ikke hatt problemer med å bli gravid tideligere (men ingen av dem var planlagt heller) til tross for at jeg har hypotyreose (lavt stoffskifte)

tok ut hormonspiralen 8 august.. fikk KJEMPE blødning den 10 august (akkurat på datoen slik jeg har hatt hver mnd med spiralen men da var det bare LITT blødning som varte 2 dager) som varte i en uke...

kan dette ha vært mensen? iom det faller på samme dag som ellers i syklusen min?

har siden det hatt sex nesten hver dag...

nå har det seg sånn at jeg (utålmodig som jeg er) har testet noen ganger med rfsu sine tester (3 ganger - 2 ganger på kveldingen siden jeg ikke klarte å vente og siste gangen i fem tiden om morran når jeg våknet haha)

men alle har vært negative..

kan det ha vært for tidelig å teste?

men nå har ikke mensen kommet... å den har PLEID å komme mellom 8 og 10 hver eneste mnd i flere år...

har flere graviditetstegn (men dette kan jo meget gjerne være psykisk siden jeg VIL og PRØVER å få barn denne gangen)

er det noen som har erfaring med de rfsu testene? falt egentli bare over dem på butikken her en dag....aldri prøvd de før....

dere andre - hvordan har syklusen deres vært etter uttak av spiral?

kan syklusen min ha blitt tuklet med etter uttak eller er jeg kansje gravid?

noen meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har ikke svar på sp.målene dine, men jeg er faktisk i nøyaktig samme situasjon!

Jeg også tok ut hormonspiral den 8. (!) august og fikk en ukes blødning en eller to dager etterpå... Har fremdeles ikke fått tanterød og blendahvit test i dag.. Vi prøver på nr. to:)

Skrevet

så vittig! :P

da satser vi på at den sitter for begge to snart ;)

Skrevet

Hvordan går det med deg? Jeg fikk positiv test i dag, så dette gikk fort:-) Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Hei jeg har migrene med aura og kan ikke lenger bruke noen prevensjon som det er hormoner i, var hos legen og vi diskuterte alt fra A til Å! Jeg har pleid å bruke p sprøyte og det var den jeg måtte slutte med, legen sa st hormon spiralen inneholdt de samme stoffene, ganske like jaffal og st det er vanlig med blødningsfortstyrrelser når du tar deb ut, syklusen min ble jaffal helt på jordet da jeg sluttet med p sprøyta forrige gang ( da jeg ville prøve nr2) sikkert veldig individuelt! Men jeg har en venninne som blødde av og på da hun tok ut horm spiralen sin! Kan jo godt hende at er gravid da:-) men det er greit å vite! Lykketil*

Skrevet

Hei.

Ang testene kan jeg ikke gi deg noe svar, men da jeg tok ut min hormonspiral så fikk jeg vite at syklus skal fortsette som den har gjort hele tiden. Og man kan i teorien bli gravid med en gang :-) Og det har du blitt!! HURRA for deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...