Gå til innhold

Vurderer tredjemann, kan dere som har 3 barn fortelle litt om hvordan hverdagen er, hvordan var overgangen fra 2 til 3?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fortell hvor gamle dine barn er nå, og hvordan hverdagen deres er lagt opp. Dette er jo veldig individuelt.

 

Vår hverdag består av å ha med minstemann på nå 5mnd på alt vi gjør, og det kan være vanskelig i helgene da han ikke sover så bra på turer vi fåretar. Ellers er det veldig greit med 3 barn, mine er 7, 5 og 5mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ser lengre ned er det en 3.barns mor som ikke klarer å ta seg av barna selv og vil reise til moren sin for å få avlastning.

 

Ikke få 3.barn om du ikke klarer å ta deg av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overgangen var stor, men mine barn er tette i alder. Plutselig har man ett barn mer enn man har hender. Barna er i overtall. Skulle jeg gjort det om igjen ville jeg ikke fått barna så tett i alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig talt 16.29 den der var drøy. Hun vil dra bort for å få litt avlastning men det handler ikke om at hun ikke klarer å ta vare på barna sine. Men at hun innser at hun trenger et pusterom. hun hadde nok klart seg uten den turen også og tatt vare på barna sine utmerket, men i blandt kan det være åde sunt og godt å få litt tid for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...