Gå til innhold

Jeg har funnet mi indre stemmehore.


Gjest sug lut

Anbefalte innlegg

Hah, hvem skulle trodd. Men sånn er det altså: Jeg oppfordrer herved hemningsløst til å stemme på Tokatter_USA sin business, ref hennes egent innlegg på skravle. Sjekk og stem:

 

http://www.myentre.net/busProfile/tabid/95/Default.aspx?entry=356

 

Og jeg skal sjekke muligheten for å shoppe fine fine tingene hennes:

 

http://www.elisabethmaurland.com/store/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest amandine

Jepp. Banna bein. Pga en reportasje om bakefantomet villaperlesukker;-) Det blir ingen vane(Allers, altså), men villaperledamen er så trivelig;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt hva jeg gikk glipp av forrige uka altså... Stemmehoring og Allers lesing, ai, ai, ai....

 

Jeg har forøvrig stemt, dog i kommune og fylkesvalget, og jeg har kjøpt Allers, jeg er jo tross alt Villa Perlesukkers gudmor :-)

 

Mitt fokus for denne uken er veggflis til badet, øs gjerne av erfaring og tips til hva som er smukt! Kjellerbad uten vinduer som skal pusses opp, fra før er det sandfarget (mot gul) fliser i 15x30 format på gulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lekkert!

 

Er vel en litt dårlig etterligning av sånne som allerede er på gulvet. Litt gulere i fargen, men samme røffe overfalte. Lagt med brede fuger, men ikke i kult mønster da, bare 15x30 fliser i mursteinsmønster. Så ligger det en rad med samme flis som en fotlist nederst på veggen. Så dillemaet er hva putter vi på veggen?....

 

For å få det til å stemme med fugene som er i fotlista så burde vi gå for 15X15 med tynnere fuger enn på gulvet. Men badet er ikke så stort, og har ikke vindu så jeg tror at større fliser hadde vært bedre. Muligens 30x45 på langs slik at rommet blir litt høyere?

 

Fant akkurat en bilde der de hadde lagt et par striper mosaikk over fotlista, det var jo ikke så dumt for å slippe å¨ta hensyn til fugene vider opp på veggen....

 

Så var det farge da... Så lyst som mulig vil jeg tro, krem kanskje? Også finne mosaikk i forkjellige jord/sandtoner som inneholder både gulvfargen og veggfargen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...