Gå til innhold

Hjelp en mamma i USA (meg)!


Tokatter_USA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk! Jeg trenger mange stemmer nå! Jeg er fremdeles nr. 2 og ligger en god del etter (300 stemmer), siden gartneren plutselig har begynt å gi bort stauder til alle som stemmer. Riktignok må de komme til gartneriet, men jeg har ingen sånn gimmick. Jeg satser på stadig større støtte fra byen jeg bor i, siden jeg er nå den eneste lokale bedriften som har vinnersjanser. Så jeg må holde koken og satse alt de siste dagene når de kommer.

 

Dibbere er mange - dere kan få meg ut av hullet :) Jeg vet at mange av dere stemmer uten nødvendigvis å skrive det her, og det er jeg oppmuntret av!

 

http://www.myentre.net/busProfile/tabid/95/Default.aspx?entry=356

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stemt i dag også:) Også la jeg ut linken din på facebooksiden min. Håper det kommer inn masse stemmer! Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Og nå er det onsdag, så det kan stemmes igjen, gjerne fra flere steder pr. dag, har jeg funnet ut, hvis det er fra forskjellige steder: Hjemme, jobben, iPhone, iPad, biblioteket....

 

Vi ligger etter, men det er 9 dager igjen, så jeg håper dere holder ut maset, og mye kan skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Jeg har ikke sett på tallene på en stund, for jeg er redd :/

Men hvis noen har lyst til å se, klikker du på View All Dreams nedenfor Vote, så kommer det opp Please Select Contest, velg Northeast Iowa. Der står alt.

Jeg vet jeg ligger langt etter nr. 1 (han har begynt å gi bort gratis stauder for stemmer), men jeg har et helt lag bak meg som står på noe inn i granskauen, så det er fremdeles håp! Fortsett å stemme, selv om det ser litt håpløst ut! Det er 8 dager igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag og fornyet håp! Nr. 4 i konkurransen har sluttet og begynt å samle stemmer til meg i stedet! Det er et lokalt, men populært kulturmagasin, så det kan bety gode ting. Ikke gi opp :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lørdag morgen og tid for ny stemme! Ja, jeg vinner, hvis alle dibbere stemmer, eller iallfall en tiendedel. Dette var oppmuntrende, da! Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Og nå har jeg startet en loddtrekning av en kopp og skål, så om du stemmer, kan du være med på den! Avlegg en stemme, og så legg igjen en kommentar på Facebook-siden min (du kan klikke dit fra siden hvor mitt bidrag er) - da blir du med i trekningen! Dette kan du gjøre hver dag fram til 07.00 lørdag morgen, norsk tid.

 

http://www.myentre.net/busProfile/tabid/95/Default.aspx?entry=356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...